"Being Unique

Is All About Being Different ."


Lepas KONVO?Monday, August 31, 2015Leave a comment

okay . Konvo dah lepas. Alhamdullillah selesai semuaa sudah . 












biasalah bila dah graduate ni . soalan umum
1) Tak sambung belajar ke ?
2) Tak kerja ke ?

everytime soalan ni aku dengar , hancur luluh hati aku ni . aku nak sambung belajar , aku nak kerja . tapi dah takde rezeki ! aku dh usaha , apply sana sini , hantar resume , hantar permohonan tapi satu pun takde jawapan . stop asking same question over and over again . letih tau jawab . aku dh sedapkan hati , pujuk diri yang Allah dah tentukan yang terbaik untuk aku. Cuma kena tawakal dan sabar. Tapi semorang keep asking the same question and bangga about their children and more. kerja plak takdapat sebab takde pengalaman , hell what ? aku baru graduated and satu kilang pun tak amik keje and they ask about experiences ? 

Sekarang ni, mampu diam senyum dan sabar. InShaaAllah, ketentuan Allah itu lebih baik , rezeki setiap orang lain lain :)






Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.