"Being Unique

Is All About Being Different ."


the BookMonday, June 15, 2015Leave a comment


Do anyone still remember this book ? Of course not . Aku yang jumpa tadi pun rasa nak tergelak sengsorang. Nilah buku Nota Form2 aku aka buku meluah perasaan. Kahkah

Dalam buku ni ade kisah tersendiri tau, hanya student 2RK1 tahu cerita ni. At first bila baca balik buku ni, teringat balik time time sekolah, wow i miss my student life. Trust me iam one of the Rancangan Kelas or RK classes. The only class yang semua student melayu dan kami memakai tudung warna pale green. 
**luckily i takjumpa gambar. kalau tak dah letak dah sini. burok yang amat -_-

Back to the topic dalam buku ni ade kisah pasal 2 orang kawan rapat yang bergaduh dengan seorang budak yang agak taktahu malu iaitu aku. Aku rasa aku dh ckup keras hati dh sebab bila deorang tanak kawan aku, aku still gedik nak dekat dekat tego and tanya macam macam. But ade sorang ni lagi batu. Gila batu bata ke batu seremban pun aku tatau kepala hotak dia ni. Sampai lah one day, deorang berdua kurang bercakap, idk why. Aku still dgn degil aku duk bercakap and so on and lastly hati deorang pun sejuk nak kawan dengan aku. Tamat.
**cerita disingkatkan atas alasan malas menaip

and Alhamdullillah, sampai sekarang kitaorg still kawan and contact. dah takde problem dah. semua saling sayang menyayangi gitew. cewah ><"






Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.