"Being Unique

Is All About Being Different ."


kehkehThursday, June 19, 2014Leave a comment

Assalamualaikum and hi .

again nak merepek kat sini pasal my life here . okay now musim panas kan kat taiping ni , even waktu duduk umah kakak aku pun taksepanas ni . sabar .banyakkan mandi dan minum air masak okay ? kah . and i cant imagine macam mana cuaca kat Kedah nuuuu. Mesti lagi Hot and Heat kan , and also almost nak puasa , pergi kelas naik moto. gonna craving for water during berbuka for sure. kalau ade sungai ke laut ke , boleh jet jet musim panas macam luor negara tu . wewitt lahhhh


first story pasal berat badan aku yg semakin menaik takkira waktu dan tempat ni . Berat makin naik dan pipi makin tembam baju makin sendat makan makin banyak . Aduh duduk rumah ni buat rasa senang hati sangat , makan semua orang tanggung , tayah keluar duit pun . sebabtu boleh sihat barangkali ? kah .



packing packing dan packing esok nak balik Jitra dah , wow really ? sekejup je habis cuti 2 bulan . dah kena cont sem 5. Barang punyelah banyak aku harap harap muat lah kete kawan abg aku tu , jangan mendap sudah , tambah dengan berat aku lagik , kihkih . harini last preparing barang , esok lepas Jumaat InShaaAllah terus bertolak . Semoga semuanya dipermudahkan . Aminnn


bout my r/ship. okay im done with him . dah tak get along together , why ? takserasilah katakan .but still contact macam kawan . start as a friend and end up also as friend . okay ah boleh buang daisypath atas tuu . tayah nak counting days dah ckup . kadang kadang kita rasa he's the one yang cukup terbaik buat kita . last-2 . putus di tepi jalan jugak . past is past now ,continue mengenyangkan diri sebelum balik Kedah . kehkeh

single.gif (640×480)
Done story . adui laptop masalah plak . Selalu keluar 'No Connection Available'. setahu aku , aku yg single yg kau pun tadak connection kenapa . Camna nak guna pi blajaq ni intenet taleh nak connect huwargh !




Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.