"Being Unique

Is All About Being Different ."


Indep 2 , #WD Saturday, November 30, 2013Leave a comment

Assalamualaikum . 

Done 2weeks class in Politeknik Merlimau Melaka . Pengalaman yang sangat sangat best sebab dapat kenal ramaii kengkawan dari kos kos lain . 
Mekatronik
Mekanikal Am 
Mekanikal Pembuatan 
Elektronik Kawalan
Elektronik Sistem
Elektronik Perhubungan 
Elektronik Komputer 
Elektrikal 

ada lagi kut yg aku dh lupa , hehe .

and dari poli lain 
Politeknik Shah Alam 
Politeknik Seberang Prai
Politeknik Sultan Azlan Shah
Politeknik Ibrahim Sultan
Politeknik Port Dickson
Politeknik Merlimau 
and dapat kongsi macam macam pengalaman and ideas dengan deorang . Nak tulis nama sorang sorang takboleh , sebab ada yang takingat . sory . 

Kursus dua minggu yang sangat complicated and full with drama . cewah kau . haha , actually too much information sampai ilmu tu pun dah takmuat nak masuk dalam kepala aku ni . just imagine , hari hari ada kursus and hari hari kena menghadap muka macam macam trainers . mau takbosan . nak bangun awal pun dah malas gegila dah .  Mula mula boleh la tercongok pukul 8 depan kelas tu , dah lama , 8.30 baru keluar bilik . Nampak dah kemalasannya di situ . 

Aku dapat group WD united . terdiri dari 
Fareed PIS
Ikhwan PIS
Shira PSP
Chan PIS
Jacky PIS
Choot POLIMAS
Wida POLIMAS
Loga PSA

And menyesal giler pergi sana takbawak lappy . bosan gila gila gila bangang lah kat sana . haha . bila malam ja , mula duk depan henpon sampai lena . sebab dah tatau nak buat apa dah . notes2 electronic pun satu harem takbawak . sekali dapat esaimen , duk kol sana sini nak jawapan . punya kalut macam apa lagi . hahaha . Pengajaran yang penting . **Lepasni , jangan pernah tinggal laptop anda dirumah.**

dari kursus tu , dah macam macam aku belajar , Soldering , blaja guna Multimeter lah , blaja cmna nak jaga HDD dalam lappy ni and many more lah . Walaupun Solder pun terketar ketar mcam orang kena parkinson . hahahaaaaa . kira okaylah , first time kut aku try , nervous. sampingan dari tu aku dapat belajar tulis nama dalam Korean , Chinese and Tamil . Thanks to Chan , Loga , Vimal and Robin yang jadi cikgu cikgu aku . wieeeee ~

Dalam ramai ramai , paling aku rapat , Choot , Wida , **konpomlah dah poli pun sama =.=''** Chan , Jacky and Amani ! mana mana pegi pun mesti dengan deorang punyaaa . 



Ahad kami keluar pergi Melaka ! first time der aku jalan Melaka , hahahaa . actually , 2nd time sebab sebelum tu kawan Wida , Syed dah bawak aku jalan Mahkota Parade and Dataran Pahlawan Mall . 
Keluar dengan , Choot , Chan , Jackie , Gilbert , Pia , Anil , Robin , Irene and Amani . Keluar pun last minit plan , Pia ajak sebab nak penuhkan van yg kitaorg naik tu . walaupun dah terlebih lebih orang , tp serius enjoyable laaa :)


Hari kitaorg keluar tu , ade macam macam pertunjukkan arts kat situ . serius memang berseni gila . sampai kekadang aku takberapa nak faham apa yang deorang cuba sampaikan . buat buat paham dah la kut . 

2nd day before last day sempat keluar lagi pergi Bowling . But , unfortunately , lane full sebab ade tournament . so kitaorang plan main PingPong , Golf and Token Game . hoho , and sorry sebab tadapat join last jamuan untuk Indep tu . Korang btau lewat sangat . Sorry . 

And time last day , aku tatau kenapa aku rasa terlalu ramah . Semorang aku tego dan semorang tego aku . hahaha . awal awal sombong , dh last baru nak buat muka baik . bongok kau ni ! btw , 2 weeks dalam PMM dengan macam macam pengalaman dalam kamsis memang best . All the best semorang semorang ! Nanti kalau rajin buatla Reunion ye , boleh gathering lagi sekali :)









Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.