"Being Unique

Is All About Being Different ."


7Months :*Monday, October 14, 2013Leave a comment

14/10/2013 .

Iloveyouuuuu Biee :*


Mohd Zulkifli Bin Md Sabri 

Everytime kitorang gaduh , yes  mulut aku mesti sebut  perkataan 'BENCI' , 'PUTUS' and bagai lagi . But , He's the only one yang cukup cukup sabar dengan aku . Takpernah sekali keluar perkataan takbaik untuk aku . Takpernah sekali dia marah aku , and takpernah sekali dia tolak apa yang aku mintak , walaupun dia tahu dia takboleh nak bagi apa yang aku nak . And that's why jugak sampai sekarang aku masih melekat dengan dia . But , actually , aku takpernah bermaksud pun nak cakap cemtuu , tapi bila hati marah , mcam macam perkataan lah keluar kan . And Alhamdullilah , aku dapat seseorang yang sangat penyabar dengan perangai aku :)


Thanks biee for being my greatest bestfriend , my worst enemy , my lovely lover and my sweetest pillow . Thank you so much sayangss :)









Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.