"Being Unique

Is All About Being Different ."


Kem Transformasi DiriSaturday, December 22, 2012Leave a comment


 kali ni aku nak stori pasal KEM TRANSFORMASI DIRI yang aku join 3 hari lepas . Kem tu untuk wakil dan penolong kelas laa. and disebabkan kelas aku tada ketua , aku paksa mimi sebagai ganti . lalalala , sian dia , jadi mangsa ><


Sepatutnya kem tu dibuat kat Kem Belantara Elit di Kuala Nerang . Sapa pernah pergi mesti tahu keadaan dia . Kem dalam hutan yang sunyi sepi, line phone pun tada , yang ada hanya dorm lelaki perempuan , dewan makan , surau dan kolam . pergh ! sedih sangat kawasan tuu . aku punyalah seram sejuk bila start masuk dalam tuu . yang paling seram bila , tiga sekawan tu pun ade sekali jugak . KIP, WAN dengan KECHIK . perghh . sentap !!




nilah rupa katil kami kat kem Belantara tuu . Okaylah , Notbad :)


Ni pulak , Kolam tuu , betui2 , tepi dorm kami . Ade ikan besarr ! lalala



The best part bila Lepas Solat Zohor tuu , kitaorang dimaklumkan bahawa takjadi stay kat situ . kitaorg akan pergi tempat lain . Semua laju je packing barang bila Cik Lah kata nak bawak pergi Hotel . Awesome weii , lalalalaaaa . rupanya pergi Terap Inn . Serius best , tempat cun , bilik Aircond lagi weii , sapa takmau , tambahan lagi , line phone penuh , wifi pun adaa ! Semua ketaq kaki arr punya seronok :D
                     

ni katil aku ngn mimi , cer tgok aircond dia , atas kepala aku ja , aku tdoq selimut guna cadar lagi , punyalah sejuk . dapat plak sebilik dengan Lisa , Phanith , Miera , Farah , Minna , Yana , Mimi . memang kecoh arr . dah la semua jenis takreti tutup mulut . bercakaaaap je keja . pastu komplen , lalalalaaaa

Petang tu kami riadah , main game . aku kena bahan ngn Wan pasal baju PLKN . kurang asem sungguh budak tuu ! bebal aku ! yang penting game petang tu , SERI ! Perempuan menang satu game , Lelaki menang satu game K !

Pasal kem tu , kitaorg banyak ceramah je . Penceramah nama Encik Fakrul atau kami panggil cikgu . Bolehlaa ceramah dia , aku gelak banyak tapi takenjoy sangat . entah la , bosan sikit . Aku ngn Mimi masuk Group 2 , sebab kami tada group . kami pun bukan kenal lelaki lelaki Group 2 tuu , kami join ja . Tapi alhamdullilah , deorang okay , sporting and senang nak handle . haha



ni time cheers , semangat betul nak dapat point ! HAHAHA

time malam sebelum balik tu aku ada esaimen , kena buat karangan . kul 2 lebih baru tidur . nasib baik ade gang2 penyibuk yg teman aku buat , thanks KIP , WAN , KECHIK , ZAHID and afiq . malam tu jugak barulah semua kalut nak berphoto shoot , haha , best kut , habis camera mira jadi mangsa aku and the gang . muka kami je penuh dalam tuu . hihi



 gang2 muka B25 . kenapalah tudung aku tu bulat sangat , nampak muka gemok! lalalalaaa :)



 ni musuh ketat tersayang aku . kechik dengan wan . kip jaa tada gambar :)

#k , ade something jadi yang buat aku nightmare kat situu . serius takut sangat sangat . and thanks for the boys and roommate aku sebab tolong solve problem tuu , sayang korang teruk teruk weii :))







Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.