"Being Unique

Is All About Being Different ."


CUTI TAMATSunday, December 9, 2012Leave a comment

Cuti sem ni . aku buat ape ? harghh . aku duk rumah je for seminggu . kenapa ? rumah renovate . haha , malaas kuor kayh ! pi balik kg , rumah cousin je . pehtu , mak aku bawak gi cameron woh ~ nak tau kenapa ? sebab tahun ni aku takgi holiday mana pung . sian aku :( hihi






 tengok , aku dah gemok . baru 3 minggu cuti sem . dah naik berkilo kilo . bayangkan kalau 3bulan ? 3tahun ? perghh ! belon lh aku ~ ngehihi maaf , gambar blurr , kenapa ? sebab adik aku takreti tangkap gmbar langsung -.-' time kat sana , aku tertipu oleh kedai chocolate avant , mahaaaaai bhai . tp nasib baik coklat boleh tahan sedap . aumm aumm ~

next story , thanks to Tasha sebab angkut aku pi daftar lesen and bawak aku kuor ts . wiehihi , thanks gemok , sayang hg gegila tau :DD kalau tada hg , aku dah gila duk rumah takbuat gapo . layan movie life of Pi 3D ngn Tasha . best gak ah , pasal bengal tiger nama Richard Parker , comel kut ~~ Aaaauuummmmm !! btw , Tasha je yg aku sempat jumpe pun , yg lain tak cuti , Rita plak busy ngn ayah dia yg excident. Get Well Soon Uncle and take care my lovely Pendek :)

Next pasal Kursus KPP . harem J 6jam dengor org bebel , ngntok sia . aku dah tersenguk senguk dah kat dalam tuu . Chinese sebelah aku usha pelik je . gila babeeng bosanggg kut . Rasa macam nak letupkan pakcik berdua tu pun ada. bercakappp je keja deorang tuu . hurr . balik tu , Atok mai amik , sebab kakyu keja . yeay , padan muka Atok , kena blanja aku KFC  ! ngeheheheee . Biasalah kalau ngn Atok , aku kena bahan saja . hurr , orangtua memang camtuu kan ? HAHAA

okay tu ja , skang ni duk tggu result yg takmuncoi muncoi ! haish , penat dah haish . nak setel sal poli lagii . malas malas malas !! okay , aku takpernah rajin pun -.-' haha , kBYE :)






Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.