"Being Unique

Is All About Being Different ."


i miss them ;')Monday, November 5, 2012Leave a comment




kirimkan surat pengharapanmu ditengah heningan malam

jadikan air matamu sebagai dakwatnya
dan kedua pipi sebagai kertasnya..
kepasrahan sebagai setemnya dan Arasy Ilahi
sebagai alamat (tujuannya)
setelah itu tunggulah jawapannya


ayat ni aku selalu baca dekat Pusat Islam . memang menyentuh sangat sangat kan ? sound simple and common . tapi maksud dia sangat mendalam . 


 

tengah rindu family aku sangat sangat . jeles bila tengok orang lain dapat balik kampung masing masing . aku pun nak jugak . hmm . tapi final taksampai sebulan je . rugi duit kalau balik tanpa sebab . ape ape pun , nak tumpu kat exam dulu lah . ingat yang aku belajar ni sebab Allah , sebab mak abah yang banyak habis duit untuk aku . sayang MAK ABAH sangat sangat !! i'll try my best for both of you ! rindu MAK ABAH sangt sangat nii :'( then , baru pikir pasal balik rumah  . 






Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.