"Being Unique

Is All About Being Different ."


Final , The end .Thursday, November 22, 2012Leave a comment



perrghh , akhirnya , habis jugak exam exam yang serabut kepala hotak aku nii . last paper memang killer gilaa ah , thanks to Mr.Awak sebab tolong saya malam tu , sampai taktidur . And thanks jugak buat kengkawan classmate yg tolong ajar aku yang lembab cam siput ni . Korang memang sempoi walaupun korang dah tinggal aku sengsorang kat Kamsis sekarang nii . sampai hati noo ! hihi , sini nak share gambar gambar study week and exam :) 

ni lah rupa katil saya ye , tdur pun dibiarkan macam ni jugakk , nampak tak kerajinan aku disitu ? muahahahaaa <3

ain dan ameq . time study Science dekat kafe .

abid  dan ina , apsal ngn korang dua nii ?  wieee <3

mimi , hawee dan choaan ! tengok mimi , takbetul -.-'

keluar makan dengan ameq dan abid . nak release tension studyy ni . makan sampai rm7 . perghh ,, pekena KFC pun layan ~

ni budak kecik kaki gaduh ! suka golek golek dan nak menang je !

Photo: harinii , last paper and last day dekat Kamsis POLIMAS,jitra nii . and last day jugaakk dengan roomate B125 tersayang saya , cik Mimey Bidin . awakk , jangan rindu saya k , sem depan kita jumpa lagi tau , jaga diri awak eaa <3
ini ROOMMATE saya , nama dia Syamimi Bidin . Dia ore kelate . payoh hari hari duk kecek kelate denge dio nih . hihi ><

sebelum exam ET , posing posing dulu  , sila abaikan background ye ~
mimi , haweee , haniss , ina , anum dan fizah :)

formula math =.=' menyampah baca benda nii . konpius !

Otw ke bangunan 7tingkat untuk Final . Sangat jauhhh tetapii , caiyoo' ! Yeah :D

Bilik Exam , kami tada dewan , dewan terbakar . hitam legam , sedih ~ 

barang barang aku yang semakin banyak walaupun dah angkut balik rumah harituu -.-'

hihi , bye SEM1 . next SEM saya senior , yeayyy ><'' gonna miss all the moment together . lepas nii duduk satu rumah pulak , pergh , hancur rumah tu , HAHAAA . SEM2 kita pulun habis habis , dah tahu dah permainan POLIMAS ni , senang nak cover line :)





Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.