"Being Unique

Is All About Being Different ."


newWORLD .Friday, September 14, 2012Leave a comment

assalamualaikum , hai dan selamat sejahtera .



today , nak setori mori pasal life aku sikit . everyday , getting harder dekat POLI tu . banyak kerja , assignment dan banyak makan juge . hihi . ni baru aku rasa kehidupan sebagai student IPT . lambat hantar , assignment kena reject . takdatang kelas , markah kena tolak . haiyoo , amik risiko semua ni . 
dulu kat sekolah , tadek heran pun . takhantar ke , takdatang ke . paling kurang , kena denda and bediri dalam kelas .  biasalah tuu , aku bukan student baik pun dulu , homework selalu takhantar . lepastuu meniru , makan dalam kelas , online , HAHAA common aktiviti kat kelas la tuu :D
rindu pulak nak pergi sekoalah , jadi students yang pakai baju kurung kain biru tudung putih . pergi sekolah naik bas , rebut tempat duduk and kutuk2 budak sekolah lain . HAHAHAAA , kau ade pengalaman cam aku ? tadekk :P


tapi apa yang penting sekarang , umur aku dah cukup 18 , bak kata MUS "boleh layan cerita 18 dah." HAHAHAAA . bagi aku 18 membuatkan aku dah jadi lebih dewasa . boleh KAWEN dah . yuhuuuuu . tapi sebenarnya , 18 tu menunjukkan yang banyak cabaran datang kat aku . cabaran menjadi dewasa . tambahan lagi aku duduk jauh dari family . kena pandai jaga and bawak diri sekarang , bukan senang nak hidup dengan dunia luar . banyak godaan weii . kuatkan semangat dan kuatkan IMAN je . sentiasa ingatkan ALLAH dan KELUARGA . tu je . kalau nak buat apa2 keputusan , aku still bergantung dengan parents aku . bagi aku , pilihan keluarga itu lagi banyak berkat dari pilihan aku sendiri .



lastly , about my relationship . okay . aku belum bersedia nak kenalkan dia kat family aku . maybe kitaorg terlalu baru kut . make it secret first . dia pun suka jadi Mr.secret ni . InsyaAllah , kalau dah selesa. aku akan paksa dia datang Taiping . Meet my parents , walaupun aku kena tunggu dia ready dulu . 
everyone also , keep asking me bout you . HAHAA . i'm sorry , its secret :)


**wow , aku jumpa IZARA AISHAH . untung balik Taiping :D








Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.