"Being Unique

Is All About Being Different ."


student LIFE :)Tuesday, July 31, 2012Leave a comment


class photoshoot <3

hey peeps ! 

semakin hari , semakin bertambah kerja yang nak disiapkan . k , atok kata "BARU SEM 1" . sem 1 nilah yang paling sakit kepala atok oii . nak kena study more sebab tanak carry subject bila masuk sem2 nantii . payahh kut kalau carry -.-''   senior pulak selalu ckp , senang je lulus , datang kelas , hantar report . hantar assignment and jaga attitude . knpom lulus . yekeee ? dengar mcm simple . tapi nak bangun pagi pegi kelas tuu . serius liat sungguh . aku malass sangatt bangun pagi , tapi sebab kelas punya pasai , aku bangun gak . and betul cakap orang , bila dah masuk ipt , semua sendiri-2 . nak study ka , cari jawapan ka , ponteng kelas ka , semua atas kputusan sediri . hurrr


DIPLOMA ENGINEERING MECHATRONIC, be nice to mee :)


mostly dkat sini banyakkkk sangatttt guna FIZIK ! k , subject killer aku tuu . and nak kena belajar baik subject tu , agak stress lah . tapi ALHAMDULLILAH , aku try nak sukakan subject killer aku nii . kalau taksuka , lagilah susah ilmu nak masuk kan ? so , keep practising and praying to ALLAH . dengan izin-Nya , kita boleh berjayaa . 
~~AMIN~~






LOVE ? still in a stable situation :)  eventhough dedua jauh , sorang KEDAH , sorang SELANGOR . hahaha , distance is nothing in a relationship kan ? asalkan , always keep in touch and faithful sudah . thats just enough . tayah mintak lebih lebih .
MISSYOUU Mr.Secret .♥





Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.