"Being Unique

Is All About Being Different ."


2nd CAMPFriday, July 6, 2012Leave a comment

wirawati CHARLIE :D
untungkan aku ? ade dua kem kut . satu Tangkas Kendiri , satu lagi Teluk Rubiah . 

at first , aku tanak balik kem Teluk Rubiah tu . sampai nangis-2 aku dibuatnya . tapi , aku menahan kesabaran yang berpanjangan . aku datang jugak . and start kenal pelatih-2 kat situu .

yeah , ni tag nama aku . kompeni CHARLIE .
ni kitaorg tukar tag nama :D

okay , biasalah , bila dah jadi budak baru . aku lah orang paling senyap dalam dunia kan ? takberacakap langsung . deorang yg tegur aku dulu . seriusly , kem baru ni , lain sangat dengan kem lama aku . walaupun dh masuk kem baru , perangai aku still sama mcm kem lama . pergi solat pun pakai baju lengkap sekali kasut . kalau ada free time , kitaorg gi makan kat kafe . selalunya , aku akan lepak2 ngn budak tangkas . sebab still new kan ? takberapa nak kenal ngn deorang sangat .

first , flying fox . haha , best siot . tu je nak gitau :D

then , ada aktiviti sukan start . entah mcm mana , aku boleh join FUTSAL untuk wirawati CHARLIE . memang hancus lah main . takpernah aku lawan main futsal , setakat suka-suka tu , selalulah . mula mula aku ganti ALIN je , last2 , masuk terus team tu . and alhamdullilah . dapat JOHAN . memang awesome sangatt !
kau ada ? HAHAHAA



lepastu , aku join kawad . k , sangat meletihkan . tapi CIKGU AZAM baik dohh . selalu bg kitaorg rehat , sbb kitaorg pemalas . bkawad memang sakit arr , kaki aku sampai mengelupas and jadi keras macam kayu . muka pulak , dh hitam mcm arang dah . tapi , semangat nak menang tu ada , walaupun takmenang . dapat tempat ketiga je . cukupla tuu kan ? sekarang aku dh teraa kawad , hihii 

lepas kawad , ade pertandingan bola tampar . soryy , saya takjoin . lemah sikit bab-2 menampar bola ni . kalau tampar orang , aku hebat . wirawati charlie kalah bola tampar , tapi wira dapat JOHAN . awesome kan ? haa , jgn main main dengan tiger ! Auumm !

kemudian , ada program budaya dan sastera apa ntah . kena belajar pasal puisi , sajak , pantun and syair bagai . memang pening and bosan ! kitaorg semua ada persembahan lakonan yg kitaorang kena buat . and pelakon terbaik dapat kat LEEYAA from CHARLIE ! and pemenang keseluruhan ialah KOMPENI CHARLIE . awesome ! walaupun aku keja buat props je and takbyak support pun , tetap bangga menjadi rakyat MALAYSIA ! hahahahaaa


ni ika ngn sherry , deorang belakon , aku tak :D

next day , ade merentas desa and karnival suka sebelah petang . k , sangaaaaat letih ! merentas desa aku dapat nber ke 38 . kiranya aku bg kompeni aku 12 markah . cukuplah tuu kan . jangan tamak sangat . takbaik . tapi waktu merentas desa , aku tertinggal phone dalam loker . so , no pictures okayy ! lagipun , muka memang hitam teruk lah , dengan peluhnya lagi . euuwww !! HAHA

ni nama dia eyka , sherry dan wawaa :D
karnival sukan plak diadakan kat KOMPLEKS SUKAN DAERAH MANJUNG . tempat cantik . aku join BOLA JARING . simpanan ye . sebab aku tkreti main sangat . game ni kalah mati kut . memang pressure lah , tambahan lagi , main ngn DELTA . deorang power sih . last2 dapat number 3 je . okaylahh tu . tapi tapi , badminton , CHARLIE JOHAN ! wahh , memang awesome sangatt ! AUUMM !

nama dia MAZLAN :D
ni bola ye . dapat number 3 jugee :D


ni gambar WIRA CHARLIE yg tgah bleep test .
yg ni aku taksuka . bleep test . aku dapat 38 je . hahaa , harap je kurus kering , lari pun taklarat . time masuk plkn dulu pun 38 jugakk . takberubah , maknanya , aku maintain , still tak aktif . memang aku taksuka aktiviti lari-2 ni . memenatkan kut . taksuka taksuka ! hahahaaaa

sorry , gmbar takclear . ni budak2 tadika yg baru daftar harituu . 
last aktiviti faveret aku ialah KHIDMAT KOMUNITI . kitaorg pergi kampung TANJUNG KEPAH . yeah , aku join gotong royong dekat tadika . takbanyk kerja sangat pun . sapu-2 , bakar sampah , and tangkap gambar . hihii . cukuplah tuu kan ? yang lain2 aku bg org lain buat . aku kan baikk :D
time orang nak balik , baru nak rajin . hihii :D







ni kelas INTEGRASI . aku sempat masuk sekali je kelas ni . sebab malam tu aku nak balik dah . kitaorg buat fashion show . kreatif tak ??
ni kumpulan KOMITED ! kumpulan aku :D pakaian tradisional IBAN :D

ni kumpulan BIJAK PANDAI . pakaian tradisional CINA . taksama langsung kan , hahahaa !


okay thats all . petang tu hujan lebat sangat , so tade riadah . aku pun ready lah packing bag bagai . langit pun mcm tahu je perasaan aku time tu , yang Sherry nanges sampai basah2 tudung dia . then kitaorg lepaks sama-2 , sambil makan megi :) 


member rapat :d
budak DORM :D
tempat aku luah perasaan ni :D

last time aku dalam dorm :,D





Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.