"Being Unique

Is All About Being Different ."


TANGKAS KENDIRI in memories ♥Wednesday, May 30, 2012Leave a comment

KEM PLKN TANGKAS KENDIRI SIRI 9 KUMPULAN 2 /2012
i'm darker and i know it :D
yeah , kenangan dekat KEM PLKN TANGKAS KENDIRI KUALA KANGSAR memang awesome ! first datang , aku masuk kompeni DELTA , dorm SELUANG . aku plak ketua dorm . haiyaaa -.-' menjerit sajaa keja aku hari2 . aku pun selalu kena marah dengan warden dorm , sebab dorm kotor , sepah . hahahaaaa , macam takbuat kerja je kan ?


dorm kami . kemas kan ? HAHAHAA

ni nak setori pasal member aku yg paling rapat . kesemuanya ada 8orang . oen,pija,iera,azie,nurul,myra ngn sherry. deorang memang yang terbaiklah pernah aku jumpa .
OEN - dia kecik comel je . tapi garang and sangat tegas . jangan lah kacau dia , nanti korang sakit hati .
PIJA - dia ni mcm aku gak . kasar and at the same time gila menari . kitaorg memang boleh ngam gila lahh .
IERA - dia ni most of time diam sikit , tapi boleh je jadi gang bercakap aku . haha .
AZIE - sapa kenal aziemah angkat tangan ? jodoh gila jumpa dia balik . dapat contact balik ! rindu hg sangatt .
NURUL - mek klate ni . pendiam je . tapi dia boleh join group kitaorg yg riuh mcm pasar malam ni
MYRA - paling kuat gaduh ngn aku . tapi dia baik sangatt . AWESOME vs NO NO NO NO !
SHERRY - anak cina ni . comel gila , femes dia kat tangkas kendiri . dia ni innocent sikit . hehe

teka lah mana satu deorang . berdasarkan nama-2 diatas . HAHAA

first activiti KKJ , yeah , memang susah , sakit kepala , pening bagai .sebab , setiap benda yg kita buat , kena ada explanation . memang hancur otak aku lah pikior. time ni mula bercampur dengan wira . boleh kenal lah mana yang okay , mana yang baik and mana yang suka menggatal . mostly , wira DELTA sangat supportive . deorang buat , deorang komplen , deorang setuju . senang lh nak kerja ngn deorang , cikgu yang handle ialah cikgu ADI . sangat awesome and wonderful ! haha . cikgu sangat sporting , semua okayy je ngn dia . then , kitaorang dapat tempat ke-2 , okayy lettew kan ?


aku sayang gila bendera hijau tuu :D
haaa . muka rajin ni . rajin nyebuk ><"
wira wira DELTA beserta cikgu ADI :d

  second aktiviti ialah sukan kreativiti . first game kitaorang ALIEN DELIGHT . hahaaaa . bayangkan , nak kena angkat semua orang dalam game nii . memang penat gila lah . strategi kemana , kitaorang kemana . merapu je . sampai cikgu pun dah marah-2 , hihii . second , LIMBONG BOCOR . bayangkan , nak kena selamatkan inkubator malaysia daripada meletus . tapi kitaorg yg meletup dulu . hahaa . third . apa ntah nama dia . psal isi air dalam tong bocor . haha , masalah nya yang penuh bukan tong tu , tapi kitaorg yg duk tutup lubang tu yang basah kuyup . deorang sengaja tuang air atas manusia takbersalah mcm aku , hahaaaa.  apa2 pun , teamwork memang menjadi lah dalam game ni . go DELTA go !

KUMPULAN ELIT ! 

takbanyak aktiviti pun kitaorang buat , sebab kem kitaorang nak kena sita . bila dapat tahu tu . semua nangis  . aku still blurr sebab takpasti betul ke tak . bila member semua dah nangis , hati keras ni pun nangis sekali lah . taleh terima yang kitaorg akan berpecah kem . memang macam takpercaya gila time tu . cikgu semua cakap gurau je . tapi sebenarnya cikgu tanak kitaorang tahu benda ni . bila dah confirm . air mata ni bukan menitik dah , runtuh mcm tsunami . taksangka yang kitaorang akan berpecah . kitaorang rapat sangat even , berlatarbelakang berbeza , and dari tempat pun berbeza . first day , semua dh kumpul sama-2, dh start berkawan sampai lah 28may2012 iaitu hari perpisahan kami . malam before berpisah tu , ade lah persembahan yang agak sayu and memang banjirlah tangkas kendiri malam tuu . TUHAN saja yang tahu betapa luluhnya hati nak tinggalkan kawan-2 yang tidur sebantal , makan semeja dengan kita . media punyalah ramai time kem tu nak tutup . kitaorang nangis takhingat punya . dh takpeduli pasal kamera , orang ke , cikgu ke , kitaorang nangis ramai-2 . bayangkan dari berLAPAN . ada yang berdua , sorang , bertiga . semua pecah camtuu je .

wira wira before naik bas untuk ke kem baru .

belah kiri wanted , belah kanan farouk .
dah macam nak menikah pulak deorang ni .
sejujurnya . aku rindu sangat dekat kem TANGKAS KENDIRI dengan orang-2 dalam dia sekali , semualah aku rindu . terasa perbezaan yang ketara antara kem ni dengan kem TELUK RUBIAH yang aku baru masuk tuu . hari-2 aku nangis ingat kat korang . time solat , aku selalu tengok gambar kita , video kita . sebab kita selalu solat sama-2 kan ? lepastu kita salam ramai2 , time makan , kita kongsi apa pun yg kita beli sama sama walaupun benda tu sikit je . aku rindu sangat semua kenangan tu . dalam dorm plak, OEN akan datang kat katil aku and tidur ngn aku sekali selimut pink dia . PIJA pulak aktif dgn senamrobik dia . always semangat dia tuu . IEYRA , dgn lagu lagu cinta yang sentisa full dalam phone dia , bagi kitaorg peluang release tension dgn nyanyi ramai ramai . AZIE selalu tegur aku pasal hal hal agama , yelah , aku kan slow sikit . NURUL selalu bawak handbag aku mana-2 je . and MIRA . member gaduh aku , awesome kan ?  bila kita nak berkumpul balik macam dulu ? aku rindu semua . aku sayang korang , aku takboleh hidup dalam kem baru . wanted selalu tolong bg aku semnagat . sebab aku jadi lembik sangat . even suara pun tanak keluar . yelah , kekuatan aku dah berkurang . tinggal SHERRY sorang yg selalu support aku and bagi bahu bila aku nangis . aku tak kuat bila korang tada . aku tak happy macam dulu . aku sayang korang sangat . sayaaanngggg sangaatt ! layan lagu bawah nii . mesti best kalau dapat nynayi sama sama lagi kan ? :'D

kami berlapan :D phone aku je tade . hihii



KALIMAH CINTA


KERANA CINTA 







Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.