"Being Unique

Is All About Being Different ."


tomorrowMonday, April 30, 2012Leave a comment

Today i don't feel like doing anything . i just wanna lay in my bed , don't feel like picking up my phone , so leave a message at the tone , cause today i don't feel like doing anything :D

gilaa malas gila . barang serius takpack lagi . langsung tada mud . esok nak pi dah . harini pi gunting rambut ja , pastu rasa balik rumah nak tiduq ! esok tamao pi buleh dak ? sapa nak menyamar jadi aku ? meh sini meh !


lebih kurang nilah rupa nya beg aku  

pergi sana aku bwak number celcom . saja malas guna maxis . crush crush aku guna celcom sekarang *ada ke?* takda eh , sbb line celcom always clear kat mana hutan pun . maxis cam hampeh je aku tengok . sape nak number celcom , mintak kat mak i okaay :D macamlaah boleh guna fon kat sane -..-'

ouh

mlas nak update bebanyakk , ngntok , lapaarr . bye all pretty girls and handsome guys . the most cutest girl gonna fly way from here :D




Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.