"Being Unique

Is All About Being Different ."


senarai barang PLKN sayaa .Saturday, April 7, 2012Leave a comment

setelah menyambut seruan PLKN , mak aku terus tanya pasal barang-2 yang nak bawak nanti . mmber aku cakap , jangan bawak banyak . nanti kena perli . aish . perempuan mestilah banyakk barang en , aadoiii . si , NAZREEN ajak aku beli barang ngn dia . mak aku takbagi , dia nak beli kan . lagipun , aku tada duit nak beli sendiri . hehehe . mak aku plak kena prepare awal sebab nextweek nak stay KL pulak . memang tade masaa ahh nak shopping-2 ni .

kami wira wirawati negara !


ni antara barang-2 yang aku bincang nak bawak :)


  1. shower cream 
  2. shampoo / conditioner
  3. berus / ubat gigi
  4. pencuci muka 
  5. sikat / hair clip / band
  6. tissue paper 
  7. pen / notebooks
  8. hanger / penyepit baju
  9. pail 
  10. cotton swab
  11. febreeze ( just in case )
  12. nail clipper without knife
  13. towel ( tuala dh disediakan )
  14. mopiko 
  15. sun block
  16. slipper tutup jari ( prevent nyamuk )
  17. tshirt and inner thingy ( jgn bawak ketat-2
  18. long . short pants ( untuk malam je )
  19. MONEY ( tak bawak pun takpee )
  20. berus baju
  21. marker( untuk tanda barang )
  22. kain lap ( untuk kilat kasut )
  23. alarm clock ( kalau susah bangun pagi cam aku lahh >< )
  24. sweater 
  25. telekung/kain pelikat
  26. plastik and paper ( attention girls )
  27. handkerchief
  28. torclight+battery
  29. baju tradisional (sbb ade malam kebudayaan rasanya )
  30. snacks + milo3in1 ( air panas disediakan )
  31. cawan / mangkuk / flask( yg boleh ditutup )
  32. panadol ( just in case , but not so sure boleh bawak ke tak )
  33. HANDPHONE stuff ( charger bagai tuu lah )

memang banyakk gila lah mende aku nak bawak . tapi taksemua lah . slow slow aku singkirkan satu satu . ni baru dalam plan aku . petang ni mak aku ajak beli sikit sikit . beli yang penting penting dulu . tapi , rasa aku semua dalam ni penting . hahaaa , tataulaahh aih . k , cukuplahh takat tu . org pun malas nak baca dh ><"


okayy , BYE Taiping , BYE family , BYE friends , and
BYE bad memories :D
kbye , ASSALAMUALAIKUM




Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.