"Being Unique

Is All About Being Different ."


PLKNWednesday, April 4, 2012Leave a comment

KEM PLKN TANGKAS KENDIRI KUALA KANGSAR . k , banyak jugak cerita aku dapat kan . makanan tak sedap . selalu kena denda . strict lah . haish , buat ketaq ja . tapi , ape ape pun aku tetap kena pergi , lainlah kalau dapat cont study en . sedapp sikit nak lari . tapii tapii , lepas stadi kena sambung balik , hadoi . kenapalah PLKN ni wajib ? kenapaaa kenapaa ?tapi , actually aku seronok dapat pegi . biasalah , selama ni duk kepit je ngn mak aku kat rumah . at least , aku dapat pengalaman kena maki sikit . aku nak jdi budak baik kat sana . jangan sapa sapa buat aku jadi setan naa , aku YASSIN kan korang nanti ! 

adakah anda sama camp dengan saya ? sila hubungi saya supaya kita boleh berkenalan lebih awal . ngahahahaaaa

k , mangsa aku sebelum pergi PLKN tu konfemlah Alip en . dia banyakk hutang ngn akuu , banyakk gilaaaa . so , nak paksa dia belanja aku makan or anything . yang atok aku plak , sebuk pasal ipt . dia kata pi ipt dulu , baru PLKN . baikk atokk :) mak aku dh gelak bila dengar aku dapat kat KK . dekat je , katanyaa . kalau cemtuh , every week mak kena datang . nak buat cemna mak oii  , boipreng tadak nak mai melawat . hhahaaa , mai tu , jgn kosong-2 . bawak lah makan kaa , duit kaa . agar perut adinda sentiasa penuh di sana . 

merepek apa ntah aku memalam ni . tetiba rasa nak jogging plak esok . yelah , dah almost 5 bulan aku terperap kat rumah , makan tido , makan tido . online facebook . update twitter . ni dah dapat tahu ni , kena lah kembalikan body tough aku dulu . bukan buncit ni . haish, teruk kena bahan nanti . tulaah , Hamizan suroh jogging , buat 2 - 3 kali jaa . pastu malas en . padan muka gemoks !  terimalah akibatnyaa :p 

K ,  cukup merapu , mengampu . pukul 1.30 pagi sekarang . 5 APRIL 2012 . kepada yang sambut burstday . happy burstdayy yee semuaa :) goodnight and assalamualaikum .








Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.