"Being Unique

Is All About Being Different ."


koleksi .Monday, April 2, 2012Leave a comment

dalam hidup ni , kita takpernah puas kan ? nak satu benda , dapat , lepastu , nak yang lagi canggih . sama jugak dengan aku dulu . aku gilakan handphone . bukan sebab apa , sebab aku suka main game ULAR yang ada dalam fon tuu . ngahahaaa 

ni first phone aku pakai , memang terbaik lah . dh la berat . kalau baling kat anjing , anjing pun mati . tapi phone ni rosak  time aku pakai . biasalah 24 hours main game en , memang rosak lah . sampai taleh on phone ni .

haa , ni phone second . beli time aku form1 .  mak aku beli sebab selalu sangat balik lambat . so , beli yang murah je bawak pergi sekolah . kalau kena rampas pun , takpe .
next , telefon ni . ni pun sebab abg aku punya . dia tukar ngn aku , aka handphone aweks dia  . dalam fon ni game dia lagi bestt , wuhuuu ! ade colour tapi tada cmera .


ni telefon seterusnya . sebab aku nak sangat cmera , so , abang aku carikan  lah yang berkamera and murah . and seriously , sayang phone ni . sebab dia nipis je . senang nak simpan dalam poket . tak kembung .



ni pon phone abang aku jgak . game dalam dia lagi best best . ade pancing , basketball . tp fon ni bateri kong arr . nk main gme , kena connect ngn chargeer . takbest takbest . 



ni phone tersayang . beli guna duit sendiri . tpi cuai punya pasal . akak aku bagi jatuh . terbelah dua phone ni . still boleh guna tapii ribbon dalam rosak . sedehh ouhh sedehh 


dah fon tu rosak . pakai plak fon  torch ni , bukan bb torch . hahaaa .  game ular ade dalam fon ni , carrom  and kriket . best , cer beli . pastu main game . knfem puas hati ><"

Agak ade duit lebih sikit , beli fon ni pulak . memula memang best la pakai . sebab slide en . aku keja duk main slide tu jee . game takbanyak , ade dua je . tapi fon ni takberapa nak puas sebab skrin di kecik sangat . rasa buta bila tengok . sekarang ni , aku bagi fon ni kat adek aku ,



tapi betul cakap orang kan , ALLAH MAHA KAYA . aku actually memang minat phone qwerty cemnih . tapi aku bayangkan aku ade c3 je .  kira dah bahagia dah hidup aku kalau dpat en . duk pujok mak bapak aku je . last-2 , abang aku bagi phone ni . gembira habeh lahh . terima dengan senyuman yang ikhlas . ni jugaklah fon yg aku pakai sampai sekarang :)


okayy , ni lah antara koleksi phone aku yang terdapat di pasaran gelap dan pasaran Malaysia . banyak gak en . hahaaa , sekarang , teringin bb pulaaks . teruk nya . takpernah puas ><"




Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.