"Being Unique

Is All About Being Different ."


2 MEI 2012Thursday, April 26, 2012Leave a comment

2MEI . abang tu cakap lambat lagi . heh , lambat lagi ke ? harini dah hari KHAMIS , lepasni JUMAAT , SABTU , AHAD , ISNIN , SELASA , RABU ><" hurr , less than a week je . harrghh , nak berangkat dah pergi PLKN . sekejapnye masa kan ? dah lama aku membuncit kat rumah , tetiba kena jadi ASKAR . whoah unbelievable !

STILL COUNTING EVERY SECONDS OF IT.

feeling nak pergi sana , excited , takut , happy , taksabaq , semua ada . tataw nak cakap lah . dah la aku sorang je tercongok kat KUALA KANGSAR tu , mmber lain semua PENANG . nasib betul lahh . dah berapa ribu kali aku duk terbayang apa jadi kat sana . kena buli ? jadi budak baik ? selalu kena denda ? takbuleh tidur malam ? banyak fikir pun boleh rosakkan mood aku ni . kadang kadang , rasa tanak pergi pun ada . aku dah biasa duduk rumah dengan tv , lappy , phone , motor and more . so , agak-2 boleh hidup bila korang tade semua tu ? memanglah boleh kan , tapi akan rasa awkward sikit , eh bukan sikit . akan rasa awkward banyakkkkk . maacam aku akan rasa . 

ALONE ? 

hari nak belah tu , konpom nangis nanti kan ? biasalah aku ni anak mak . mana pernah tinggal rumah . terperuk dalam rumah ni ngn mak aku . hope dapat member yang best best and sekepala ngn aku . baru boleh pecah rekod plkn . taksekepala pun takpalah , asalkan nak kawan ngn aku and boleh terima perangai aku , thats enough for me . ade yang janji nak babai aku kat sana . hang tade nanti siap ea ! nak tuntut coklat yang berkurun lamanya aku tunggu . =D atok plak takleh mai , dia kerja . kfine atokk . finee ! cucor akan ingat segalanya atok ! AKAN INGAT .  

haa , dia ni banyak hutang aku woo . coklat aku banyak dia takbagi lagi . padan muka dia , public dia hrini !

p/s - aku harap korang akan rindu aku nanti . dah tade dah status aku yang banyak banyak dn menyusahkan news feed korang . dah tade jugak gambar gambar aku yang cute dan lelaki handsome diupload dah . rindu rindu lah aku nanti yee . and dah tada lah aku yang suka kutuk kaun ADAM sebab selalu takpuas hati dengan deorang , doakan aku kat sana k . [cakap macam nak pergi harini je] kbyee . ASSLAMUALAIKUM ;D







Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.