"Being Unique

Is All About Being Different ."


RESULT SPM ?Monday, March 12, 2012Leave a comment

yeah , semalam sesedap lepak mines ngn family aku . dari bosan duk rumah , baik jenjalan . harini mengonline dan nampak tarikh 12MAC2012 ! grr , tahu tak ? tahu tak ? apa yang penting ? tarikh ni takpenting , yang penting 10hari lagii . SEPULUH hari lagii ! result SPM keluarr wehh , tahu tak maknanyaa apa ? tahuu ? handphone takkan stop berbunyi sebab satu dunia nak tahu result korunk . kalau bagus ? senyum ke telinga lahh . kalau tak ? duk dalam bilik , off phone , dan menyesal . aduih ! takutnyaaaa . 

takut ? teramat lah . gembira ? langsung tadee !


then teringat time dalam kelas dulu . subjek yang paling aku lemah , sure lah addmath . entahlah , aku taksuka math . dari kecik lagi aku taksuka nombor-2 ni . time addmath , kalau homework taksiap , memang gelabah gilaaa lah . cikgu addmath aku nama PN . ONG . sangat garang , tegas , baikhati dan suka dipuji . kami suka bodek dia . tapi kalau mood dia takbaik , dia takkan senyum sebelum masuk kelas . and satu kelas akan diam sajaaa , tanpa bunyi sikit pun . sebab kelas aku , kelas paling bising dalam semua kelas form5 . semua cikgu tahu mulut-2 becok yang ada dalam kelas tu , rita , tasha , she , fatin , tyy , aku . kami memang paling kecoh lah ! 

ni lah keja kami hari-2 . salah ke betul ke , who cares . asalkan siap . ngehehe
okayy , kenangan memang best , tapi nak hadapi kenyataan result dah nak keluar , taklah berapa best sangat . rasa mencabar gila . sure-2 aku akan menangis time result nanti . tapi memang aku kuat nangis pun . ape ape pun , aku kena hadapi kenyataan yang result nak keluar dah . tambahan lagi dapat surat dari KLIUC . kena daftar 26march2012 . 4hari lepas result . tapi , kolej tu swasta . sure-2 mahal kan ? hmm , mak aku cakap okayy . aku ? still tanak cakap papee . k lah , ASSALAMUALAIKUM






Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.