"Being Unique

Is All About Being Different ."


lens lens :)Tuesday, March 27, 2012Leave a comment

aku baru je belajar pakai lens-2 ni . actually , mak aku takbagi pakai pun , tapi hasil pujukan aku yang amat power , aku dapat greenlight ! mak aku siap belikan lagi . hahaha . hebat tak hebat tak ? aku beli online je . mudah and easy and everything kan ? beli dari  DOLLY EYE LENS SHOPPE . dekat facebook . mai lah jenguk-2 sini . banyak pilihan kut and ade promosi lens sampai hujung bulan ni . RM15 je . mcm-2 jenis >,<


first time pakai memang agak seksa lahh . sebab takbiasa nak masukkan lens tu dalam mata . tp dah try hari-2 pakai . okay lah . makin selesa . cara nak jaga lens ni pun bukan susah sangat , pastikan tangan always bersih and selalu selalu lah tukar solution . takut ade bacteria or benda asing dalam case lens tu . cara nak belajar pakai pun banyak dalam youtube . aku guna cara atas ni . video ni simple and senang nak faham sebab ade guna animation . takpayah nak dgar sangat org tu bebel kan .


ni lah rupa aku bila try pakai . haha , setengah jam jugak nak pakai  lens ni . tapee , usaha tangga kejayaan :)  tade tangga , naik lif okayy :)





Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.