"Being Unique

Is All About Being Different ."


i want this and that :pWednesday, February 8, 2012Leave a comment

pagi tadi , aku bangun then terus check purse . hurr , nangis aku tengok , ade 20 ja ? bhahahaha . teruknyaa . gaji bulan lepas dah habes kut . tulah bahana gaji awal . macam-2 aku beli , tapi aku taksedar pun . sekarang ni , duk pujok mak aku nak beli baju . geram aku tgok baju lawa-2 dalam magazine tuu . mak aku perli je , "nanti kita pergi the curve okayy" . baik makk "__"

valentine style 2012 Latest 2012 Cute Valentines Fashion Style
yang ni valentine style . sesuai untuk dating larh . and seriously aku berminat gilaaaa nihh .  aku pakai bukan untuk dating , tapi untuk kepuasan hati  sendiri cukup >< 
cup, curls, drink, fashion, girl
macam sweater , simple dgn stripe design . 

yang nie nampak cute kan ? ikut shape je . warna pun dh menarik , merah hitam . harga rm69 .  berbaloi jugak , tapi jual online . 


yang ni nampak simple kan ? ouh gojes ! sesuai untuk aku yang bertudung nii . baju takberapa nak open sangat . great !


bow, bracelets, colors, fashion, girl
awesome ! boleh mix and match nii .
accessories, cute, fashion, photography, robots
sweeet kan kan ? robot ><

cer tengok nii . comel kan ? selalunya nampak orang pakai burung hantu lah , teddy lah . ni kucing pulaks , aww aww . comelnyee . nak cari lagilah yg comel-2 cenggini :p 

fashion, girl, hair, iphone, knitting
cantik ! ni nama ape pun aku taktau lah , tapi memang aku simpan rambut panjang untuk didesign kepada macam-2 style . boleh tryy !
okayy , enough for today . nilah antara , benda-2 yang aku tengah gilakan . hari-2 duk baca magazine dgn surf internet . konfem lah duk pikir fashion jee . hehe . okayy , byeee :) 
ASSALAMUALAIKUM :)





Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.