"Being Unique

Is All About Being Different ."


aku rindu kau :')Tuesday, January 31, 2012Leave a comment

hurmm . seriously . aku rindu kau weii . sangat . aku pun taktahu kenapa . sejak dengar lagu nii , lagi lah aku ingat . aku banyak salah ngn kau . last aku mintak maaf , time nak SPM harituu . and aku rasa tu last time kau text aku . kan ? aku pun takpasti kau ingat lagi ke tak . takpelah . aku ada masalah nak lupakan kau . aku taktahu lah kenapa . selalu ingat kau , apa yang pernah kau buat , apa yang pernah aku buat kat kau . macam-2 aku try , stalk kau , tapi aku bodoh . aku lagi menambah masalah aku , dengan ingat kau . ye , aku dah buang semua gambar kau . tapi dalam ingatan , satu pun aku tabuleh buang . kawan kawan plak selalu sebut nama kau , or sometimes lebih kurang sama dengan nama kau . mesti aku jadi sengap terus ! then , dalam otak aku mula berputar segala episod hidup aku dengan kau . aku try couple dengan orang lain , tapi aku asyik teringat cara kau layan aku . selalu sangat jadi camtu . sampai lah aku putus dengan dia jugak . hmm , agak melampau kan aku ? dah ludah nak jilat balik . aku sendiri taktahu kenape aku tulis semua nie . tapi , aku nak luahkan semua dekat blog aku kali ni . aku dah penat diam je . jangan risau , aku takkan sebut nama kau punya . aku tahu , kau tak baca blog aku pun . sekarang pun aku susah dah nak senyum , nak gelak macam dulu-2 . aku lagi suka duk sengsorang , diam je sambil layan lagu jiwang . lagu yang kau pernah nyanyikan kat aku dulu . ingat tak ? tapelah kalau takingat . kadang kadang bila couple lain bermanja pun aku rasa macam jealous gilaaa . kau tahu kan macam mana dahsyat nya kalau aku start cemburu ? habislah dunia orang tuu . and aku paling sentap bila kau delete aku dari hidup kau terus . wow , ini balasan aku atas semua perbuatan aku . mencaci maki kau . maaf lagi sekali . aku memang begini , takmenghargai sesuatu ketika benda tu still available . sekarang , aku mencapai benda yang dah pergi . betul wei aku nyesal . tapi aku takmintak kau jadi milik aku balik . aku just rindukan kau . sangat . since kau blah dari hidup aku , yes , aku menangis , teruk sangat . aku teringat kau . tiga tahun kau tahan perangai aku , and 3 tahun tu , aku mainkan kau and pada masa yang sama , aku belajar cara layan orang yang aku sayang . cuma aku taknak sayang lebih-2 , takut kau blah tinggal aku . tapi aku silap . silap besar . sekarang , aku kena belajar terima kepemergian kau . aku tau susah , tapi aku try . sebab kau pun ade hidup kau sendiri kan ? okay , terimakasih kau . selamat malam . assalamualaikum .






Seems like it was yesterday when I saw your face

You told me how proud you were, but I walked away

If only I knew what I know today, ooh, ooh


I would hold you in my arms, I would take the pain away
Thank you for all you've done, forgive all your mistakes
There's nothing I wouldn't do to hear your voice again
Sometimes I wanna call you but I know you won't be there

Oh, I'm sorry for blaming you
For everything I just couldn't do
And I've hurt myself by hurting you

Some days I feel broke inside but I won't admit
Sometimes I just wanna hide 'cause it's you I miss
And it's so hard to say goodbye when it comes to this, ooh

Would you tell me I was wrong? Would you help me understand?
Are you looking down upon me? Are you proud of who I am?
There's nothing I wouldn't do to have just one more chance
To look into your eyes and see you looking back

Oh, I'm sorry for blaming you
For everything I just couldn't do
And I've hurt myself, oh

If I had just one more day
I would tell you how much that I've missed you
Since you've been away

Oh, it's dangerous
It's so out of line
To try and turn back time

I'm sorry for blaming you
For everything I just couldn't do
And I've hurt myself
By hurting you



#aku betul betul harap kau baca post aku . 

sincere by , 
SITI HAWAA


I MISS YOU BADLY DEAR :)






Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.