"Being Unique

Is All About Being Different ."


LESEN LESEN ><"Tuesday, January 10, 2012Leave a comment

haaa , tadi ADNIN , FATIN , ngn NAZREEN mai umah . nak tahu deorang naik ape ? bukan motor . naik kereta woot . haduii . bestnyaa boleh bawak kereta ><" 
**Nazreen penumpang je . HAHA

haa , nih yang membuatkan lagi taksabar nak amik lesen niih . esok jugak nak g daftar sepakat . masuk umah , jerit kat mak aku , nak daftar lesen esok jugak ! mak aku kata ''padan muka , orang suruh pi awaii-2 tamao.'' hah , menusuk ayat tuh weii .


tapi aku takutlahh , aku takut bawak kereta , bawak motor boleh tahan lagi . rempit pun lpas walaupun tadak lesen . tapi kereta , haish , lemah lutut . haha , walau cmna pun , kena amik gak . senang aku nak gi dating . duk suroh orang hantaqq ja . taksyiook-2 ! 


yeah , sepakat . tomorrow im coming .tu pun kalau aku bangun awal . HAHA 
grr




Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.