"Being Unique

Is All About Being Different ."


KUALA LUMPUR , kotaraya ku :)Monday, January 30, 2012Leave a comment


jumaat , lepas kakak aku discharge . terus bertolak pergi KL , nak tgok safiyyah sebenarnya . dah dua kali masuk wad sebab jangkitan dalam darah . tapi alhamduillilah , safiyyah pun discharge jugak harituu . and , tengah otw sampai terowong kat ipoh tuu , ade kereta terbakar . jammed la sekejap . asap hitam berkepul-2 . takut tengok .

BERINGIN CAFE . bukak malam je taw . alamat ? cari sendirii :p

first destination . mestilah rumah abang aku . kat ALAM DAMAI . rumah dia banyakk gilaa kucing , meoww meoww . aku sukaa lahh . tapi bukan kucing dea , kucing orang :p then , kitaorg pegi makan dekat BERINGIN CAFE . kafe ZUL YAHYA dengan isteri dia . dah la sampai kedai pukul 1 , sepatutnya dah tutup . tapi kitaorg sempat kol bini dea cakap nak datang . so , dpat makan nasi lemak . giler pedas kau . tapi marvelous !

dari kiri , AQIL , KAISARA dgn SAFIYYAH .  deorang dah musnahkan kedai dengan main tolak-2 kerusi .

 
the next day , mak aku mesti nak pergi MYDIN punyaaa . biasalah . murah gilaa kan . dia borong barang takhingat punya . macam-2 dia beli , aku pun lebih kurang je , tapi sayang , aku cari baju . saiz aku tadak --' suma sangat besar dan sangat kecil . kejamnyaa duniaa . penat punya fasal , pegi beli tutti frutti . then mikhail rampas dari kakak aku . kedek betui budak tuhh !
lepastu straight pegi ICT , SHAH ALAM . agak kurang best sebab kitaorg masuk dari belakang . then beli lampu-2 . bestnyeerr .

gambar terlalu banyak and gambar ni je ade muka aku ><"
 
the next day , pegi IKEA puloks , grr , sampai sesat . bahahaha . parking kat tesco, jalan pegi IKEA . memang lepak lah dalam IKEA tuh , kalau rumah aku kat KL . dah lama aku shopping sakan . tapi takut takmuat kereta . beli benda-2 kecik je . yang boleh muat. nak pergi THE CURVE dah taksempat sebab dah pukul 6lebih time keluar dari IKEA tuu . malam tuu , bertolak balik taiping sambil dengar AJL . 






Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.