"Being Unique

Is All About Being Different ."


BUKIT MERAH LAKETOWN :)Tuesday, January 24, 2012Leave a comment


harini , mak aku ajak g bukit merah . nak buat cmna , ada abg ipaq yang suka sangat main air . aku pun seronoklah , yelah , seumur hidup aku , baru sekali aku masuk laketown tu pun time 2003 duluu . 9 tahun dah , baru pegi lagii . bhahaha 

muka merajuk sebab masuk lambat . mengada gilaaaaa .


sampai dalam kul 10lebih , tapi parking dah full . terbaik , tinggal parking luar je . agak jauh laa . tapi kesah apa . masuk je entrance , ade ULARR weii . nama ular tu JIM . gilaa lah . aku memang suka ular sawa , sebab macam nama aku je , HAWAA , kan ? aku kacau-2 JIM tuu , sementara tunggu tag . then main air pancut dgn danial . childish gilaa laah aku  . 

WP-waterpark . 

masuk entrance water park , tag aku taleh scan . takguna , semua org gelak , last last , bro tu tanda WP . baru aku lepass . kesian gilaa . masuk mula-2 memang ramailah , sampai kitaorg kena kongsi meja dengan orang . nasib baiklah bukan org MALAYSIA . nak marah pun takbuleh , hahahah


sesampai sajeee , terus aku tukar baju . tight ngn tee  :p memang taktunggu dah laaaa , terus terjun . air dahlaa cetek sebab mandi kat tempat children . lawan perang air dengan semua orang . sambil main belon air . best best ! mifzhal dgn qausar pun mandi kutt . hebatt tak ? qausar takut air . hahaha , kecik lagii >< sewa tube sampai rm20 , tapi dapat balik rm5 je . cehh , tapii semua mainan dalam WP tu aku try . kecuali 2 je , yg tinggi tu . sebab satu untuk LELAKI SAHAJA . satu lagi too many people . malas nak tunggu . foodprice pun agak menakutkan lah . burger sampai rm5.00 . terbaikkkk !then ade tarian singa sempena CNY .

lepas4jam duk main air je , mak aku ajak balik , sebab dah kul 3lebihh . nak solat semua . yang peliknya , tudung aku boleh hilang . ade pencuri tudung ke hah ?? terpaksa aku free hair time balik tuu . semacam je rasa . danial plak perli aku "acik, mana tudung , pakailah tudung" . bagus tak ? budak tiga tahun cakap macam tuu . pastuu , pergi kedai souvenier , takbeli banyak sebab nak cepat . 

gelap gelita , haahaa , beza tak ? beza tak ?
yg merah tu sunburn .
tangan aku ade 3warna . kau adee ? 


paling bagus nye , aku dah gelaaaappppp ! gelaaaapp ? gelaaap gelita . bhaaahahaha . habis badan belang-2 . rambut kasar , hidung aku sunburn plak tuu . mak aku bising sebab takpakai sunblock . hahah , lantaklah , asalkan aku puas hati . seronokk . abang kedai mahal tu ade tanye , "tak takut ke mandi kat sini , nanti hitam." aku cakap tak kisahh pun muka hitam , nanti putih balik . hahaaa , konon je putih balikk --'  duk hitam cmtu je kang .


that's all . thanks sudi luangkan masa untuk bacaa :)




Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.