"Being Unique

Is All About Being Different ."


tired like hell !Monday, December 26, 2011Leave a comment


morning dunia , wakaka , taksangka aku bangun pukul 7 pagi tadi . unbelieveble . kena tolong mak aku buat nasi ayam . waaah , takdelah susah sangat , time nak bungkus tu payah sebab panas gila . sampai pedih pedih tangan aku . tapi berjaya siap ! YEAH ! 

and sepatutnya aku ade reunion dalam kul 11 cmtuh , tapi dah aku dok tolong buat nasi ayam tu , pukul satu baru aku pergi . HAHA . sori guys ! sampai je , UMY suroh masuk pelita , deorang tgah minum-2 . okay , yang aku nampak NAJWA,FITRAH,SYIFFA,IKHWAN,FILZAH,UMY,HUSNA,AINI. omgiee ? nih je datang , bukan reunion satu sekolah ke ? aku bosan sebentar . 


and , ajak lah deorg g tengok wayang , ade pulak yang tanak ikut . tapelaaah , then aku,UMY,HUSNA,AINI gi tgok tiket . okayy , selepas 10saat bincang , semua setuju nak tengok ''SUATU MALAM KUBUR BERASAP'' . AINI ngn mmber dea g bli tiket , pukul 2.15 .yehuuu , cter komedi seram kut . sementara nak tunggu stori start , kitaorg jalan g surau , semayangg dulu :) 
okayy , tapi ade story lawak dalam panggung tu , aku,UMY masuk lambat . selambar je lalu depan org time movie dh start , yang paling teruk , aku salah seat kot ! malu sial . HAHA . selamat gelap . orang tak nmpak . couple tu bengang je tgok aku duduk tempat deorang , berapa kali deorang check tiket , haha , agak-2 dh salah tu , terus blah . baru nampak orang orang lainn . 
aku tanak komen movie dea sebab , aku ttaw apa nak komen , korang g lah tgok sdiri yee :)

habis wayang , straight to fooodcourt . berkumpul ramai ramai , tapi ada tambah lagi dua , AMIR,AKMAL . akmal tu aku takpasti sebab takingat langsung dea tu sapa . HAHA , sembang bagaii , semua cerita kluaqq . mula lah tanya pasai semua orang . 
sambil lepak tu , aku usha ja hamizan , sikit pun dea takperasan aku . and harini , aiskrim dea laku wokk ! sampai txt aku pung lambat reply , busy benorr . dah bosan , aku,UMY lari ts balik , mula mula nak cari baju , tp sebab abg hnsem tu takde . terus takjadi , pegi beli gelang tangan je sambil jual muka ! 


balik tesco , aku p hentam big apple ngn UMY , beli 6 donut kut . memang terbaik lah , sorang makan 3 biji , kembung perut . yang lagi bijak , air takbeli pun , duk makan donut jee , sengal gilaa . yang lain lain hilang , tinggal kitaorg berdua je kat situu , makan sambil usha hamizan . sebelum balik , aku p tegur dia dulu . baru lah aku nampak baik kan ? kan ? HAHA . 
balik , pegi beli sluar , dpat sehelai pun jadik lahh . yang paling sedih , aku kna balik rumah naik basikal . mendera betul harini , sakit lutut kot . lama dah tak cycle . sampai rumah , tercungap - cungap . then , pas smayang maghrib , aku tertidoo , kul 10 baru bangun --'



**babaiii :)




Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.