"Being Unique

Is All About Being Different ."


game !Friday, December 30, 2011Leave a comment

saya kena tag dengan mmber lamaa . dea bagi soalan then kena jawab . actually , lama dah soalan tuh , saya lupaa . maaf kakngahh :)

rules of the game !
  1. you must post this rules.
  2. each person must post 11 things about themselves in their journal.
  3. answer the questions tagger set for you in their post. And create 11 questions for people you tagged to answer.
  4. you have choose 11 people to tag and link them on the post.
  5. go to their page and tell them you have tagged him/her.
  6. no tag back !
agak kejam lah game nih ! tapi nampak seronok . okayy lets go try !

ELEVEN THINGS ABOUT ME :)

1- saya seorang perempuan !
2- still underage . baru lepas spm siot
3- kita addicted gila dgn fb ngn bloggiee !
4- ade 6beradik , ramai kan ? anak ke5 and paling jahat lah ><
5- seorang budak yang sangat pemalas 
6- suka sangat makan cadbury !
7- paling benci orang merokok
8- suka over and sombong
9- cepat terasa and menangis
10- paling suka dengan kucingg ! 
11- sangat suka makan fastfood !


SOALAN YANG TELAH DI TAG

marah ke saya tag kat korg? hihi
tadelah marah sangat , angin sikit ade lahh ><

adakah korg rasa korg nie hot? chantek/hensem? cun/kacak? kenapee yee?
saya rasa saya comel , sebab mata saya ! saya tak hot sangat , tade orang kenal pun ><"

korg kene upload pic yg kat wallpaper lappy korg dan cerita kenape korg gune wallpaper tu.. hihihi

sebab wallpaper nih abang yang buat . ni team futsal dea :)


bila terakhir korg mkn ayam?? berape ketul??
pagi tadi . seriously 2 ketul ><

apekah yg korg akn buat selain menyelesaikan tag nie?
dengar lagu blog kut . sambil tweet merepek kat twitter .

korg bgn pg pkul berape??

pukul 8 sebab dah jadi babysitter sekarang .

listkn lagu yg korg paling minat..
banyak sangat , sebab memang minat lagu terutama lagu BRUNO MARS and AVRIL LAVIGNE . and juga , lagu dalam blog saya nih ><

bende yg korg paling korg suke buat ??
blogging , facebook-ing , sleeping , eatingg

ape yg korg paling xsuke?
orang MEROKOK ! STAY AWAYYY BUSUK !

single or not? kalo not, bgtw laa sape empunye yg bertuah tu..
im still single . belum jumpa Mr.Right 

kenape korg perlu jwb soalan2 saya??? hihihi
sebab , seronok jugak ! maaf sebab lambatt yee :)




SOALAN UNTUK MANUSIA SETERUSNYAAA ><"

1- apa yang korunk paling suka makan ??
2- agak-2 umur berapa korunk nak kahwin ?
3- siapa nama bakal husband/wifey anda nanti yee ?
4- apa yang paling korunk nak dalam hidup nih ?
5- korunk pernah putus cinta tak ? cer cita cmna .
6- sapa orang yang paling korunk sayang selain parents korunk?
7- pernah rasa nak bunuh orang tak ? kenapa ?
8- cer upload DP facebook korunk . and describe sikit DP korunk tuh .
9- ade rase menyampah tak dengan soalan-2 nih ?
10- ape impian korunk besar nanti ?
11- sapa bestfren paling best dalam hidup korunk ?? 

SAYA NAK TAG

siti nur liyana
siti noorfarahin
irfani
sheshe
wanabila
najwaa
alip
nazreen
arpu
aimi
asmah


yeay , setel 11 orang , belum tentu semua kan buat kan ? tak kesah lah . korunk boleh buat dalam blog or buat kat NOTES dalam fb tuu . buat taw taw taw :) harap sangat korunk buatt . pleaseeeeeee :(








Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.