"Being Unique

Is All About Being Different ."


nightmareWednesday, December 21, 2011Leave a comment

err , aku selalu mimpi buruk . ade orang kata mimpi tu mainan tidur , tapi takkan lah main sampai aku takut nak tidur malam . actually nightmare nih aku kena since sebelum habis SPM lagi , lama dah kut , a MONTH dah . tapii , orang cakap jangan risau , macam mana tak risau , hari hari weh nightmare aku !


tapi ade jugak mimpi yang membuatkan impian aku jadi kenyataan . apa yang aku nak , semua aku dapat . memang lah seronok kan dapat mimpi macam nih tapi orang kata , kalau mimpi dapat , realiti nye tak dapat ape . contohnya , aku dapat amik lesen motor , orang yang aku suka propose aku , and all my dreams come true ! wow , memang awesome sangat lah kalau betui , tapii  mimpi mimpi nih memang mengurangkan keyakinan aku dalam semuanya . aku jadi malas , and semuanya berserah kepada takdir without any effort ! sedihnyaa !


seriously , aku takut dengan kehidupan aku sekarang . macam terlalu banyak petanda buruk yang muncul . Aku takut ! betul betul takutt :'(


Dari Abu Qatadah r.a. katanya dia mendengar Rasullullah bersabda : ’Mimpi yang baik datang dari Allah dan mimpi yang buruk dari setan. Maka bila kamu bermimpi buruk, meludahlah ke kiri 3 kali, kemudian berlindunglah kepada Allah dari bahaya kejahatannya, nescaya dia tidak membahayakan’.



*anyone yang ada article pasai mimpi , please share kat shoutbox aku . pleaseee :(





Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.