"Being Unique

Is All About Being Different ."


TQVM !Friday, December 9, 2011Leave a comment

lepas seharian menangis tak berhenti , aku baru sedar . aku kena terima yang ALLAH lagi sayangkan dia . apa aku boleh buat ? dia takbuleh hidup balik . mata bengkak macam mana pun , takkan kembali kan dea . aku sayang dia , sayang sangat . tapi , aku taw , ade yang lebih sayang dia . hmm , bengkak mata aku still teruk , tapi , nanti okay lah . aku beruntung gilaa ada kawan-2 yang support aku . liyana , rita , hamizan , nabil , sheshe , and mmber fb yg byak nasihat aku , thanks guys , muahmuah ! tapi nazreen , still dgn perangai kurang asam tuu ><"

tapi planning nak kluar ngn liyanaa , hamizan  semua tak jadii . sebab aku malu dgn mata aku , teruk sangatt . aku dh buleh senyum harinii , try lupakan apa yg tjadi . aku ingat ,  time hamizan start keja nanti baru keluar , buleh kacau deaa , hihii . btw , hamizan , sory tadapat join hg esok kat golfresort , btw , gudluck taw , nanti aku msg hg kata kata semangat !

hariniee , mak aku ajak balik kampung , duk sanaa tiga harii . macam mana aku nak hidupp , bosan lahh ! aku tadak kawan kat kampung , tapi , sepupu aku ada , harap harap , bestlah duk sana :)  hari isnin mak aku kena balik sini  , sebab selasa aku ada date kat flemington . sapa nak join , txt akuu :)




aku dh buleh senyummmm <3




Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.