"Being Unique

Is All About Being Different ."


BLACKHEAD .Sunday, December 25, 2011Leave a comment


 blackheads , or bintik hitam yang banyak kat muka and hidung tu . ade orang emel aku suroh tulis post sebab dea kata muka aku tadek bintik hitam . dia silap tuh , padahal muka aku teruk dengan bintik hitam . maybe sebab aku nih pemalas sikit bab cuci muka kut . hehe . 

okayy , aku nak cerita lah apa yang aku guna nak banteras bintik hitam nih , aku guna BIORE PORE PACK .

boleh dikatakan menatang nih effektif lah jugak . harga pun tak lah terlalu mahal . dalam tu ade 10 keping . aku pakai 2minggu sekali . tapi bergantung arh , kalau 2minggu aku duk rumah , tadeknya aku nak pakai . berjimat sikit . hehe . kalau nak beli , merata ada lah benda nih , pegi je GUARDIAN ke , WATSON ke , mesti buleh jumpa . 
 

selain tu , ade gak cara lain aku try . cikgu sekolah aku ajar . gempak kan .
1) ambil putih telur and kapas 
2) bukak dua kapas tu bg tak terlalu tebal
3) rendam dalam telur tadi
4) then tempek lah kat muka anda 
5) lepas kering cabut and basuh muka dgn air suam .
cara nih paling mudah dan senang dan jimat !


second , 
korunk didihkan air , then tuang dalam besen kecik . and stim kan muka korunk guna wap air tuu , sambil sambil tu , korunk picit lah bintik hitam tu bagi keluar . senang je weh . 


okay , tu je cadangan berdasarkan apa yang aku pernah try . jadik jugaklah . tapi aku yang malas nak buat selalu . kalau nak senang , beli je pore pack tu . lagi senang kan , pakai , after 10-15 minit , korunk bukaklahh and check berapa teruk binitk hitam kat muka korunk , euww , hehehe  . 

okayy , tu je nak post . baiii 
smile and enjoy your life :)







Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.