"Being Unique

Is All About Being Different ."


bekas budak sekolah :)Tuesday, December 27, 2011Leave a comment


nextweek dah mula sekolah balik . and aku dah taksekolah kay ! *tamao form6 ! so , aku nak share cerita aku dulu . 

tadika ALL SAINTS ,6TAHUN !
aku masuk menari . meemang aku suka menari . 

darjah1&2 - aku sekolah skbukit jana . takberapa nak ingat sangat . tapi yang penting aku suka tdur dalam bas , sampai sekolah , kak puteri mesti kejut aku , hahaha . 
darjah3-6 - sk taman jana . time nih sekolah nih baru 2tahun bukak . kira hepilah dpat pindah sekolah nih sebab cantik gilaa kott ! kawan kawan pun semua baru , tapi ada gak dari sekolah sama ngn aku duluu .
darjah 3/2003 - aku kelas 3inbu jibraa , kelas lastt woot . haha , tapi enjoy lah kelas nih sebab cikgu tawu kitaorang takberapa nak bijak , so , ajar pun slow slow je . memang masyukk ar . mmber kelas nih pun sempoi je semua .
darjah4/2004 - 4ibnu sina , aku tukar kelas . yang aku ingat kat kelas aku duduk sebelah pengawas lelaki , nama afiq kut . entahlahh , and kitaorang menang pertandingan koir kemerdekaan . dapat no2 tuh! HAHA 
darjah5/2005 - kelas 5ibnu sina jugakk . em , kelas nih enjoy . haha , aku suka walaupun dulu aku pendiam sikit . 
darjah6/2006 - 6ibnu sina . cikgu kelas cikgu kamaruddin , bapak amir . cikgu bm yang sporting laa jugak . tahun upsr . exam takpenting langsung bagi aku --'

time habis UPSR ><"

form1-5 - aku stay convent . takmerayap mana pun . tapi form1 sempat sekolah smkbukit jana seminggu . kelas 1BP1 ngn 1PD3 . then dapat tukar convent . dapat RK pulak tuu , haish , tudung biru , pelik siott . untung gila sebab ada mmber taman jana pun dapat sana , cth- NABILA,MIERA,AISHAH. dapat satu kelas pulak tuu . memang gempak , kelas terbising . form2 pun sama , nama kelas selalu naik dalam mesyuarat , sebab bising , degil . biasalaa kan .
form3 - amik kau , kelas campur . aku dapat 3k5 , haha , kelas nih masyuk , semua sewel . dalam kelas math aku paling jahat , sebab takpernah hantar buku wooo~~ , buku aku satu pun tade tanda . sorii cikgu , balasannya MATH aku B ! 
lepas amik rsult PMR , mak aku daftar g TAMAN TASIK ~~"
tapii aku tamaoo , ain yang pegi sanaa . 

form4 !

form4 - again , kelas ngan minah suam suam kuku ! kami tak hot kay , hahaha ! kelas masalah jugak lah , sebab apa pung ttaw , aku kuat ponteng , ada yang takbuat homework , ada yang baik gak . hahaha , teruknyaaaa kami , guru kelas PN.FARIDATUL ! sportingg weh , kau ada ??

 

form5 - macam biasa , pengetua baru , kena tekan sikit lah nak spm . tapi , kitaorg sama je , pernah kena marah sampaii menangis pun still taksedar . baru perasan , jahatnya aku duluu --'

nih gambar SCHOOL LEAVERS . fake fake !
okay , skunk duk umah ngadap lappy ! jadi bbysitter baby qausar . okay bai :)







Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.