"Being Unique

Is All About Being Different ."


2012 is coming:)Friday, December 30, 2011Leave a comment

goodbyee my cutie 2011 :p



today i would like to talk about new year ! AHA , speaking la puloks ! hehe . okayy , 2011 akan meninggalkan kita and 2012 akan datang ! taktahu nak sedih ke happy ke , tapi biasalah , 2011 tahun paling menyedihkan . cause banyak sangat kenangan pahit , *i guess* . aku banyak menangis tahun nih . banyak pengalaman menakutkan , and menyeronokkan . tanak cerita pasai pengalaman . sebab habis 2012 pun takhabis cerita . 

im very WELCOMING 2012 into my life . ALHAMDULLILAH , umur masih dipanjangkan :) harap , 2012 akan jadi tahun yang terbaik untuk aku . aku nak mulakan hidup baru and perangai baru . tahun nih lah aku nak start masuk kolej lah , segala lah . bak kata cikgu aku ''pensyarah takkan jaga kamu macam mana saya jaga kamu harini'' . aku rindu cikgu yang selalu amik berat pasal aku , selalu smile for me ! muah ! 2012 be good to me okaayy dear :)

to al my frens and **fans, HAHA , aku mintak maaf kalau ada salah kays :) aku harap sangat kita 0-0 balik macam baru kenal . memang aku banyak buat jahat dengan korunk . new year akan bagi kita new friendship  . sayang kamu , muah kiri kanan ! sapa yang ade salah ngan aku , cepat buat confession ! HAHA

i'm still hoping for something good gonna to be happen to me on this new year eve :)
i don't want my new year to end with something thats make me feel negative ><

i love you 2011 , do come back okaayy huney ! HAHA
kiss sikit kiri kanan 
muahhh






Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.