"Being Unique

Is All About Being Different ."


takguna bersahabat kalau taktahu menghargai .Monday, October 3, 2011Leave a comment


" WIEE , KATA BESTFRIEND , APE CER BUAT KAWAN MACAM NEH ><" KAWAN HANG MAI MENGADU SAMBIL NANGIS KAT AKU PASAII HANG . HANG TAKMALU KA ? DEA PERCAYA HANG KUTT , DEA KATA HANG KAWAN BAIK DEA , TAPI HANG TIPU DEA , PASAI BOIFREN PLAK TUHH , WTF ? DAH ADE BOIFREN , BUAT CARA ADA . JANGAN NAK PINJAM DUET ORANG KELUAR TENGOK WAYANGG , TAPI CAKAP , NAK BAYAR DUET SEKOLAH , MEMALUKAN GILAA LAH WIEE . YANG PALING AKU TAKPUAS HATI , KAWAN HANG TUH BAIK GILA DENGAN AKU , SELAMA HIDUP AKU , TAKPERNAH DEA SAKITKAN HATI AKU OKAY , DARI SEKOLAH RENDAHH ! SO , BILA HANG BUAT CAMNIH , AKU COP HANG 'BLOODY FOOL' ! YEAH ♥ "


okaaay , ape perasaan korunk kalau bestie korunk datang rumah and mintak duet . alasan dea , duet tu untuk bayar bayaran yg korunk hutang dekat sekolah . tapi sebenarnya , dia keluar dengan boifren dea , tengok wayang . guna duet korunk tadi . sedap tak ? kena tipu dengan mmber sendirii . . dea ingat korunk bank bergerak boifren dea ke hah ???

 untuk HANG : kata kawan wehh , apaa cerr ? hang beruntung lah dapat kawan macam dia , sebab dea kata dea nak doakan hg dapat petunjuk .dea taknak pun balas ke , ape ke . betapa baiknya hati dea . hang susah nak dapat kawan macam dea , sebab aku pun tak baik macam tuh , pikir lah weii . hang jangan sebab boifren yang belum tentu jadi laki hang , hang tinggal kawan baik yang dah lama hang kenal . hang rugikan diri hang . tolong jangan jadi bodoh sebab aku taw hang pandai .




okayy  MISS M , change your attitude please , aku nak ingatkan hang sebab aku taknak hang menyesal . jangan merugikan diri dengan apa yang hg takpasti okay :)







Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.