"Being Unique

Is All About Being Different ."


terimakaseh lelakiSaturday, September 17, 2011Leave a comment

lelaki yg selalu buat air mata aku menitis , lelaki yang selalu buat aku tadek mood and lelaki jugak lah yg banyak buat aku happy :)
tapi tak semua end dgn happy ending kan , hidup kita neh bukannya fairytale , last2 , kahwin , happy forever ever after lah , wtf ?

tapi , aku takpenah sangka ada lelaki yg suka sakitkan hati kita , taksuka , cakap jelah , terus terang , tapayah nak buat aku syiok sendiri dgn hg , aku baik dgn hg . kalau hg terus terang pun , bukan aku nak marah , neh tak , open cerita sana sini . buat aku malu . aku perempuan wiee , tolong lah faham ! bilaa dapat taw , sumpah , HURT gilaa hati aku , terus aku hilang rasa nak kawan dengan hang , hang faham sendirilah kan kenapa , aku rasa kalau hang kat tempat aku pungg , bnda yang sama gak hg buat .
aku ttaw nak balas ape dkat hang , first , aku nak minta maaf dengan hang , maybe aku terlampau menggedik sampai aku taksedaqq diri yg hg taksuka . maaf . lepas neh , kita takkan jumpa dah , walau sekali :) aku pung dah taknak tengok muka hang dah kalau boleh . tunggu balasan dari aku k :)

aku anggap hang kawan , tapii hg buat aku macam neh ? haha , hang memang takpaham erti persahabatan wiee .

and kalau boleh halalkan ape yg pernah aku amik darii hang , kalau nak suruh bayarr , aku boleh je , cakap lah . aku takkesah dah , TAK KESAH ! kan ?

okaay babai semua , penat dah tahan marah . tapi still ade sisa , perang jup , babai .





Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.