"Being Unique

Is All About Being Different ."


rayaa :)Sunday, September 4, 2011Leave a comment

cukup cukup lah rayaa tu , tapii aku tak pergi rayaa mana mana pungg , semua rumah family je  , rumah member , satu rumah pungg taksempat singgah . biasalah , kakak2 yg dulu org gaji semua pregnant . aku lah menggantikan deorang , duduk rumah , tolong my mum . takdapat raya mana mana pungg , tapi raya ke3-ke4 ade family day kat kampung . meriah baq hang ! walaupun main semua memang menipu punyaa , tapi semua orang seronok , aku dapatt hadiah wiee , KAU ADE ? haha  
tapii tapii kesian member2 aku , mak aku takbuat open house tahun neh , sorii sangat , sbb kakak aku nak besalin , and mak aku pungg kurang sehatt sikit . kalau korang nak datang pun bolehh , tapii makan kueh2 je lahh . yg lain2 dah finish . aku pulak , dari hari tu , selesema and sekarang sakit muluut , takbuleh makan weeii , sakit sangatt ! 
hari nie hari ahad , baru lah aku pegang buku2 sekolah aku , tgah buat addmath , tetiba teringat nak update blog yg dah berdebu neh XD addmath susah laa , aku takut trial nantii . aku taknak form6 . aku nak lari matrik or poli terus :(
last but not least , mak aku tgah planning nak kemas bilik aku yg bersepah gilaa neh . takmacam bilik perempuan langsung kott , aku nak theme blackwhite ngn simple deco je , taknak over2 , kunk seksa aku . aku nak cari barang2 kaca je untuk hiasan :) 

still tak sedaq dirii yang kamu tu nak exam . stadiii lahh wieee , pemalas punya perempuan ! cmna nak jawab trial nanti ha ? grr JGN DEGILL !




Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.