"Being Unique

Is All About Being Different ."


dia kutok aku weehh --'Thursday, September 22, 2011Leave a comment

haha , the best of the year , meja aku ade conteng contengan yang melampau . antaranya

''SITI GEDIK''
''SITI PERASAN BAGUS''

and many more :)
nak gelak pungg ade bilaa baca semua semua tu kan ? sapa lah yang cari pasai kat atas meja kelas aku tuu --' haha , mesti dea fren fb aku . dey , kalau rimas , benci , taksuka , remove laah wieee , tak batak eh nak fren dgn hg eh . and aku takpasti sama ada budak tu form3 or form5 , sebab kebetulan . form3 ade guna kelas kitaorang untuk PRA PMR deorang --' ttawu nak cakap , tapi siap tulis nama
''NYONYALEE FAMILY''
''YAYA 5VT3''

haha , tataw lah sapa punyaa keja nak laga laga kan aku dengan dua mangsa neh . setakat neh , rasanya aku tadak masalah lagi dengan nana . kalau ada pung , LEE FAMILY , im sorry , maybe ade terkata apaa apaa . YAYA tuu , serius wehh , takkenaii pung sapa --' takkan tetiba dea nak mengata aku , tak pernah kacau dea pungg --' lagipun dahla panggil aku SITI , haha , takbiasa lah weii , orang panggil aku hawa :) 

''SELALUNYA ORANG MACAM NIH , SUKA BALING BATU SOROK TANGAN'' 

taktahu nak cakap apa yang penting aku jumpe pensil , maybe milik budak tuh ><" maybelah , pensel baru wiee , cantek lagii , hahaha , plastik pun ada , REZEKI REZEKI . sapa rasa dea punyaa , nak maiii lah tuntut , jumpa sayaa naaa :) boleh kita kenal kenal . nama sayaa

SITI HAWA SAFIEE , KELAS 5SC3 :)

[mechanical pencil ][shakers][carera 0.7]
colour purple !














Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.