"Being Unique

Is All About Being Different ."


ONESTEPCLOSER:)Wednesday, August 10, 2011Leave a comment

NANA , take care okay :) 

fr my GG . terutamanyaa FATINAMIRAA , silaa klik sini :) tumblr

kadang kadang aku malas update blog , so , aku bukak tumblr or tweet2 je :) 
aku suka writing writing neh , sebab , aku takperlu fikir , aku tulis je , takhenti henti :)


hmm , untuk TRIAL neh , aku harap sangat semua gg dapat results better dari dulu terutamanyaa aku XD
kita semua tahukan , cikgu pandang kelas kita macam tak berapa nak bijak , so aku teringin nak gg aku tukar pandangan cikgu tu . kadang kadang aku sedeh dengan diri aku sendirii sebab takdapat na banggakan kelas sendirii , tapii aku harap kita dapat sama sama naik untuk tukar balik semuaa . jangan lupa tolong ingatkan aku okayy :)

lagi satu , aku taknak dalam gg kita ade gaduh gaduh , atau ape ape , anything , kita solve sama sama okayy :) 
kata satu group , satu family , satu malaysia , gaduh tu takperlu wujud pon kan ?

now , lets start our spm adventure , we are SPM victims for 2011 ! first fight is TRIAL ! please , do the best okayy :) 

muah guyss :)





Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.