"Being Unique

Is All About Being Different ."


hate me :)Thursday, August 18, 2011Leave a comment

hadoii , bapak panas laa tadii , tengah sedap sedap buat admath , tetiba , kalkulator aku jadi malapp . whywhywhy ? kenapa perlu time exam addmath . aku ketuk ketuk , dea okay jup , taksampai 5minit , hilang balik . habes semua ilmu addmath aku yg sekangkang kera tu hilang --' nampak sangat aku dengan addmath , taklayak bersamaa :D then , na pinjam kat orang sebelah , kiri kanan duk khusyuk gilaa guna , nak pinjam kat cikgu , aku bajet cikgu tu tadek kalkulator . last last , aku guna manual , sampai 1+1 = 11 ! terukk gilaa , banyak soalan tinggal plakk tuu , taleh laa hidup tadek kalkulator , malam neh jugak aku paksa parents aku g beli baru. sbb konpom rosakk dah , sebab sebabnya tidak diketahui umum . warrghh , time physic , pinjam kalkulator PN.ZAINAB :) thankyou cikguu , sayangg cikguu :p tapii aku tataw lah jawapan aku tu betul ke tak , merepek je aku buatt .

apeape pon , aku kena ready untuk esok ye :) last PRE-TRIAL exam . subject BIOLOGY :) , aku sukaa gilaa subject neh , sebab tu aku nak jadii wildlife biologist aka animal biologist , tapii , aku lemahh sikitt subject neh , aku just suka bab haiwan je , yang lain , kantoi ja ~


im EXPANDING 2(x+y) .


:P






Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.