"Being Unique

Is All About Being Different ."


haha , not so much :)Tuesday, August 16, 2011Leave a comment

taksangka , taksangka :) bila teringat balik hal tahun lepas , nak gelak pon ade , tapi best jugakk :) memalukan ke ? haha , takkesah lah , unbelieveble bilaa perigi cari timba kan ? haha , tu lah aku :) aku pon taktahu macam mana aku berani gilaa na buat macam tuu . aku timba , tergedik kat perigi , ingat senang ke ? hahaha . sekarang neh , kitaorg dah macam tak kenal satu sama lain . entah lah , tapi aku suka dia , sebab , dea sombong :) tapi , bertahan 3bulan je , sebab kitaorg suka gadoh n , totally berbeza . pendapat aku dengan dea always lain-lain , dan menyebabkan kitaorg selalu bertelagah , tapii tak teruk lah :p 

MISS YOU sombong :)



tga surf jumpa gambar AYAM :)







Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.