"Being Unique

Is All About Being Different ."


toothless :DThursday, June 2, 2011Leave a comment

Sity HawaaSity Hawaa
agak agak , comel tak menatang neh ? nama dia toothless :D dea kiut macam sayaa kan ? nak kenal dea ? tengok cerita 'HOW TO TRAIN YOUR DRAGON' . sayaa sukaa nageee !  hee . saya seronok . hari nie , saya dah baik dengan semua orang . saya seronok sangat sangatt sangatt . bf saya . dea cakap , dea tak bermaksud nak clash dengan sayaa . tatwlah kalau dea bermaksudkan , hahahXD  tapi kalau lagi sekali jadii .tiada maaf bagimu kawan XD mood saya sangat baik, harap harap esok pon baik . sebab , saya ade kelas fizik untuk 4 jam . mati saya . okaylah , txs dear blogging :D gudnite , love you all . muah muah .




Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.