"Being Unique

Is All About Being Different ."


JUVANAWednesday, June 22, 2011Leave a comment

hurr , tajuk magazine aku JUVENILE . ade dua kategori , DRUGS and MURDER ! aku takberapa tau sangat pasal kes juvana neh , aku banyak taw pon dari cerita JUVANA TV3 tuu , sangat best dan banyak memberi pengajaran dekat aku .dakam cerita neh , aku paling suka AYAM :D tapi tapi , aku ade satu masalah pulak , aku takde info sangat pasal juvana neh . omgie , takbanyak lah pasal benda neh dalam internet . macam mana aku nak carii neh , gambar ape semuaa . pening pening ! nextweek dah nak kenaa hantar , hum , anyone ? yg ade info pasal JUVANA . ade cerita ke , gmbar ke , artikel ke , yang nak share dengan aku sangat dialu alukan . aku sangat berterima kasih dengan korunk . aku betul betul perlukan benda neh secepat yang mungkin . adeh .






Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.