"Being Unique

Is All About Being Different ."


a BIG DAY :DSaturday, June 18, 2011Leave a comment

yeah , kawad kawad kawad . fuhh , teruk weyyy , dah la ade yang ponteng . sakit aku dengar ! tapi nak buat macam mana , diteruskan denagn 'baik' sekalii :D heheheee , PN, JAMAAH , gelak tengok kawad . macam hape je . yang aku plak berlari sana sini macam orang gilaa dah . biasalah WANTED *perasan !! setel kawad , lari wakil unit pulak . ttaw la kalah ke menang , BRUNO nyanyi untuk aku tadii , sayang dea <3 muah :*
habes je lari , cari cegu pulak . nak makanan untuk MAHSURI . payah kott , deyy , xjumpaa lah ! dah jumpa angkat p khemah . tyme na edarkan pulakk . aduuiiii . bercampur petang dan pagii . aku nan RITA pening na jeritt2 . then tolong ustazah basuh basuh barang . jumpa MAN , NAZREEN , REMMY  nan sapaa2 lagi ntah . deorang ja aku nampakk . *tolong basuh sebab bersalah dengan ustazah -.-
masalah dengan khemah sebab model dua orang hilang . lari aku cari deorang pulakk . gila , pegi beli cotton candy ! aduh , penat heh dgan deorang . pastu start sorakkk . aku pegang cam wan , heh , konon pro je , padahal prosak ! haha , aku tolong NABILA yang sangat kepanasan tuh , TASHA pulak macam nak pengsan dah , kesian kesian . habes tu , aku dah macam orang gilaa . panas punya pasal . then dating jup . pastu blah .
tyme penyampaian hadiah , kawad aku no3 ! sorak no3 jugak . TASHA jadi olahragawati KELAS A you ! haha , btw tahniah tahniah tahniah , tahun neh banyak mahsuri menang kot :D walaupon bukan keseluruhan tapi puas hati :D juat na tekankan , ahli MAHSURII PEMALAS !!

 iam a MAHSURIANS :D




Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.