"Being Unique

Is All About Being Different ."


selamat harii guru XDMonday, May 16, 2011Leave a comment

yeah , hari ini hari guru seMALAYSIA , tetapi SMKC , tidak menyambutnya , kami hanya membaca perutusan yg difaks ke sekolah sekolah untuk dibacaa dan 'mendodoikan' murid murid yang sangatt 'aktif' di waktu pagii . bermalasan di perhimpunan . ade yang membacaa paper yang setiap minggu diterima . ade yang menelaah exam chemistry yang bakal menghambat sebentar sahaja lagii . paper 3 ouh paper 3 , kenapaa report aku yang hilang jugakk kau na masukk eah ? kau jeless eak dengan aku ? takut aku dapat A++ untuk chemist eak , adoii ! haha , bayangkan paper hari ini .
CHEMISTRY ~ PAPER3
SEJARAH ~ PAPAER1
MATHEMATICS ~ PAPER2 .

harii inii membunuhku !! haha , balik sekolaa , semua sekolah sebuk sambut hari guru . biasaalahh , cikgu tak sabarr2 na lawan hadiah sapee paling banyakk . haha , balik tu , anak anak lah yang paling seronok ^^  hadiah segunii , sapaa tak mao ! hahaha XD untung cegu . kenapaa hari kanak kanak takde hadiah ? heh , aku kanak kanak ke (?)

btw , aku sempat wish kat dua cegu sekolah aku neh . haha , cegu neh je yang aku add dalam fb aku >.< yang lain macam takut takutt na add :D

SELAMATT HARI GURUU XD 





Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.