"Being Unique

Is All About Being Different ."


saya benci library :(Saturday, May 21, 2011Leave a comment

err , entah la macam mana terfikir nak pergi library . bawak pulak member baik aku tu . ritaa . bajet macam nak stadii je , last2 hampeh ! dah la tempat tu macam rumah hantu . hantu hantu dalam tuu plakk punyalah garang . aku nan rita bising sikit je kut , pastu asyik kena sound jaa , hahahaa lantak lah . aku rasa , orang bisu ja boleh lepak dalam library neh rupanyaa . aku tak BOLEHH ! dah kena marah , start ah tade mood na buat kejaa , last2 aku duk merapu dengan geng pembaris . man leader (!) rita sebagai adek yg setia (!). ade mamat hualian kot , tapi india , haha . ingat na buat boifren tadii ! *tapi cerah sangat (!) member aku plak eystein ! hahaha XD dea tolong backup aku kot . padan muka pendek ! apaa apaa pon sempat gak buat math nan fizik , yang len , tiru lah . balik lambat , sayaa laparr . ! tapi tapi , saya lupa na snap snap . sayaa lupaaa . sedeh sat .

saya nak KFC :(




Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.