"Being Unique

Is All About Being Different ."


kem puteri islam , XDSunday, May 29, 2011Leave a comment

lokasi : TERATAK AFRINA , batu kurau .
tarikh : 28 dan 29 MAY 2011

yeah kul 8 , aku smpai sekolah untuk pendaftaran . aku bukan puteri islam , tapi saje nyebok na join . mula mula memang malas na pegi . mengantuk bhai . last last , cegu cegu yang best best ikut . apa lagii , semangat nak pergi lah :D naik bas ke batu kurau , aku naik second bas , sampai lebeh kurang pukul 1 . dengar taklimat semua semua oleh FATIN dan arahan .oleh setiap ketua kumpulan aku kumpulan 7 (!) then pakat lari cari bilik . wah tempat memang semart bhaii wa cakap sama lu . ada kolam beb , kau ada ? hahaha ! masuk bilik , lepak lepak lu sebelum pegi makan :D makan makan makan !
then aktviti first start ! iaitu memasak !!! giler , bapak panas kott . api plak kejup kejup padam . sian ika , aku harapkan dea pasang api . aku tiup bagai gilaa , tapi aku tu macam na perli aku jaa , sikit pon tak nyalaa . ape yang di plan , xberapa na menjadii , nasi jadi bubur XD sardin tataw rasa apa , telur ? lupaa ! cucur kentang , haha . haru biruu bilaa anak dara pemalas start memasak :D

base game setart , first station 7 (hasanah dan izyan) ! kena isi air dalam botol guna spongebob you XD yeah , setiap stesen 10 minit . wah , aku suka kumpulan 7 , bekerjasamaa , terbaik ! semuaa samaa samaa tolong . sayang anda semua lah . muahh ! then , station 8(asmah dan aishah) , terjun kolam beb ! cari duet syiling 20sen yg sama tahun , aku pon apaa lagii , tak sabaq2 nak terjun . mula mula aku selam2 , last2 cari guna kaki ja , memang basah teruk ah :D txs gang . sebab anda , kita seronok . then lari pergi stesen 1(aimi dengan izzati) plak , guna straw , bawak getah keliling kolam ikan , masuk atas botol . aku byak kali terlepas , rugii -.-' maaf . then stesen 2(daiaa dan ??) ! yeah , bawak bola pingpong atas suduu , sambil jalan atas bata . memang nampak susah , lama lamaa , senang ja , kitaorg dapat lepas 4 orang je , rugii :( then stesen 3(athirah dan zahraa )! yeah , stesen kiss kiss :D kena tuang air dalam cawan orang guna muluuut ! bayangkan ! dah macam bercium pulakk you :D banyakk gmbar sensob dapat . ttaw lah sapa menang , tapi tudung aku yg putih , jadi merahhh -.-' . sambog stesen 4(amyra dan adnin), yeah , belon . sangat kejam dan susahh !! aku takut belon , kitaorg kena denda dua kali , sedeh :( , taleh wat ape lah . stesen 4(aishah dan fatini ), rasa makanan dan tekaa ! yeah , macam2 makanan aku rasaa , !sampai lidah dah takde rasaa dah , entah la betul ke tak jawapan tuu . hee , last station , staation 6 ( izzah  dan syadza )! station neh , facies dea kejam kot , kitaorg kena jawab soalan , sambil kaki kena baling dengan belon air , sejuk kott . dah la deorang tensen kan kitaorang . pastu , suroh baling belon air masuk tong , ade yg pecah lah , basah habis badan aku , sejukk :D setahu aku , kumpulan tujuh paling hepi (!) yeah , then tamat game . 
semua boleh balik semayang n mandi untuk kuliah maghrib . aku tgok , ramai yg pergi terjun kolam tuh , tapi aku malas na join. duk main main air je , jumpa Rayyan . makin hari makin kiut plak daa, geramm ! comel ! geram !!! then sambung main air , sempat gak aku berangan , then ade orang tegur , maluu ! pastu lari masuk bilik , tunggu turn nak mandii .
aku orang paling last mandi , senior kan , kena utamakan kanak kanak duluu . haha , then ready pergi makan malam .  baru siap siap na pergi  kuliah maghrib . tyme neh ah , ade something jadi kat aku nan ainul . aduii . gabraa beb ! aku an  ainul  na amek buku untuk kuliah maghrib tu , bilik kitaorg memang xboleh kunci pon . so , kitaorg try bukak macam biasa tapii xboleh . pelik jugak ah , try guna kunci pulak . lagi xboleh . aduii . aku try tendang2 pintu tu , tak boleh jugak . jump CIK MAS , dea pon pelik kenapa tak boleh bukak . pastu dea baca doa and try buka pintu tuu , terus boleh . aku diam . pastu CIK MAS cakap ' hei , jangan kacau kitaorang , kejup je ade kat sini , esok nak balik dah ' . aii , lemah lutut aku kot :( takut takut je masuk bilik . kuliah maghrib oleh USTAZ YUSUF . syiook kot , enjoy sgat . dea cter pasal remaja zaman sekarang XD . kul 10 . pegi makan lagii , aku minum je , pastu masuk bilik . txt-ing . tidoo~ esok , bangun kul 4.00 pagii wooh~ qiamullai ! ahh , aku lepak lam bilikk . kemas beg . siap semua , kul 5.00 aku mandii . homaii , sejuk bangetttt ! kering air badan aku !! pastu tido balik ,sedar sedar , kena pergi kuliah subuh plak . ! adoii , mengantuk gilaaaa ! tersengguk sengguk aku tgok ustaz tu . adoi , tahan je . then , bekfas . makan bihun . masin;D haha , makan je lah .

pastu g ready untuk jungle trekking , da best ever !!sebelum start , diberi pengenalan oleh abang2 yg teman kitaorg nanti . dapat air sorang sbotol . jungle tu veterinar punyer . banyak COKLAT LEMBU or KERBAU . haha , seksa jalan sambil tengok bawah . duk lari dari coklat tuh , start masuk hutan gilaa bhai , banyakk pacatt you !! menangis kot , byak gilaa , menjeritt jerit semua , dah la semua perempuan . sampai tepi sungai , laju jaa semua orang. nampak je pacat atas kaki , semua menjerit . lawak lawak . aku pon , ade sekor dalam kasut . aku pon menjerit jugak . then seberang sungai tu ramai ramai . batu memang licin kott . aku seronok jumpa sungai . air sejuk , sampai seberang bukak kasut cox na chek pacat ade sekog ja . then athirah tolong buangkan . yang abang tuh seronok snap picure aku muka takuut , maluu ! then , aku athirah , zahraa turun balik sungaii main air , snap snap lagii lagii dan lagii , semua seronok :D  sambung jalan jumpa kerbau , suma diam je , takutt ! hahaha , sampai depan jumpa lembu pulak . sempat aku snap gmbar cegu izwan (!) *bakal pengantin baru* hee , then jalan jalann sampai satu titi neeh , nampak kukuh je , jalan atas tuh , goyang macam titi gantung kot . abg abg tu gelakk je kat kitaorg ! aduii . then , abg tu bawak kitaorg pergi jalan yang betul2 semak ! kitaorg lalu dalam keladi dan segalanya , smpai jumpa sungai. aku jalan awal je , . tengah dalam hutan cegu izwan interview aku . dea cakap dea tak pernah jumpa aku kott . sebab dea kata aku form1 . wah mudanyaa aku . pastu dea pesan kat aku ,'' hati hati taw , keladi gatal ''. haha , caring sgat . pastu nak balik , lalu ikut sungaii . memang kasut basah ah , aku nan zahraa , snapp xbhentii lgsong dalam air tu . best ! then aku makan buah kantan . masaaammm !! smpai kat empangan , naik atas . then bertolak balik .aku enjoyy (!)
balik tu , aku g cafe , minum je . snap snap (!) tukar baju , bapak busukk kot ! pakai perfume sebotol , smbil kemas beg dan kemas bilikk , cegu masuk bilik kitaorg . sajaa nak lepak , bilik kitaorg paling sejuk :D. aku keluar bilik , jumpa HERO HERO convent mandi kolam . adui , cair aku tengok mamat uh , haiiii :D pastu dah siap , bawak beg keluar , aku kemas luar bilik jup . pastu teman diyana amik sejadah dea yang tertinggal kat surau . jumpa satu family yg duk tnya pasai chalet . deorang masuk chalet athirah . na tengok rumah deorang kott . rumah depa 2 tingkat kott :D ade mamat neh , pakai spek ! aku senyum kat deorang , konon ramah . pastu tarik beg pegi tempat berkumpul . aku tlong bawak bantal ainul yg sanagt kecik tuh , hahaha . pastu panas , lepak nan hazirah bawak pokok . sembang sembang merepek . sempat usha kereta merah XD seronok . then kumpol ramaii2 nak balik dah ! taklimat terakhir , oleh puan norizan . then tolong cikgu kemas beg dalam keretaa . semua belah cmtu je . bape kerat je yg tolong kemas beg . last last . tinggal aku , zahraa , adek deaa , dengan sape ntah .
na blah tu , ade mamat mamat tadi jerit nama ku . mintak number ahh , na kenal lah . na layan pon segan . bukan aku kenal deorang pon . mna taw nama pon tataw . dari tag nama aku kott . then jalan laju jaa na lari dari deorang .  last last , deorang keluar naik kereta , tak habis habis duk panggil nama aku . dah la hansem . FATIN jeless kot dengan aku , aku buat hot sat depan dea . hahaha ! mamat tuh memalukan aku dengan jerit nama aku kat budak puteri islam lain . padahal tak kenal deorang pon -.-' then naik bas seconds . ingat tadi na balik kat SSL , rupanyaa terlepas ,. amek kat sekolah je kakyu ye :D penat kut tunggu . sempat snap kereta merah (!) dapat belakang pon jadi la . hee .
na bacaa ? okayy . xnak ? sudah :D




Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.