"Being Unique

Is All About Being Different ."


berubah .Saturday, May 14, 2011Leave a comment

aku xbermaksud na buat macam tu kawan . kita kawan kan ? aku tak tahu kenapa hati aku dah berat nak terima orang lain dalam hidup aku . berat sangat . even , kalau korung panggil aku manja manja sikit , aku dah naik menyampah . dan aku dah malas na layan korung . bukan aku sombong babe , tapii , hatii aku paksa aku buat macam neh . aku rimas , maybe aku panggil korung 'sayang' sebab aku anggap korung kawan aku , aku betul sayang korung . tp sebagaii kawan aku . neh lain pulak jadinyer . sorii , mungkin sebab perangai aku lah korunk salah paham . sorii ye :) korunk boleh benci aku kalau korung nak . aku tahu , aku yang salah . hati aku belum ready na terima manaa manaa lelaki . mungkin kita boleh jadi kawan kan ? lagi havoc ! tak adee sapaa na kacau kitaa kan kan ? kitaa kan kawan :D aku plak memang xbiasaa sorang sorang , setiap hari ade je manusia yang ajak aku txt , terutama kawan sekolah aku tuu . atau pun , adek adek yang sengaja nak perabis kredit aku , hahaha XD . sejak jadii macam neh , aku rasaa yang ramai orang tak nak kawan dengan aku dah . semua orang macam lari darii aku . sampaii ade yang blocked aku dekat fb , delete aku dari friends . teruk sangat eah aku ? kenapa korung tak tegur aku ? aku sedeh weh . 

cerita ini bukan rekaan semata mataa , pasti ade kena mengena dengan yang hidup kecuali yang meninggal dunia .
*time aku tulis post neh , ade satu misscll dari korung .





weh sumpaa aku jeles dengan kau . kau like satatus tuh , status neh . aku jadi jeles , haha . bodo aku . kau bukan aku punya dah . tapi kalau kau na taw . akusayang kau lagi . haha , tapi aku kan jahatt kan kan ? kau mesti dah benci tahap beruk dah . okaay lah kalau macam tu . kalau kau baca blog aku , nak kau tahu , aku RINDU kau . 





Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.