"Being Unique

Is All About Being Different ."


aku boleh pergi .Tuesday, May 31, 2011Leave a comment

maaf . aku tak maksudkan aku malu dengan hang . fizikal hang . penampilan hang . kalau  aku nak judge tuh , aku sedar , aku pon tak sempurna kan ?  hang tolong jangan fikir bukan bukan . ada sebab aku buat semua tu . aku minta maaf eak ? ye , aku salah . aku  buat something , selalu tak bagitau hang . aku betul betul mintak maaf . aku taw , hang opline tetiba tuh ada makna kan ? aku taknak buat hang sakit hati . aku taknak buat hang marah dah . aku taknak buat hang sedih lagii . tapi , aku tak retii nak jadi orang baik , aku tak biasaa . okaylah . aku harap hang baca apa yang aku tulis nih . kalau hang dah xboleh terima aku . tak apelah . tinggal je aku okayy . aku sentiasa ready untuk semua tu . bye . salam ~





Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.