"Being Unique

Is All About Being Different ."


TMGS canteen day XDFriday, April 29, 2011Leave a comment


yeah yeah , dapat pegii . hoho , keluar dengan ritaa dan wanaa XD enjoy ke ? xsangat lah , cx , xberapa na best *sorii yek ? tapi tu hakikattnyaa , aku beli kupon sampaii rm20 ==' , ntah na buatt ape , aku beli air , masuk kota sesaat . haha , aku ajak hantuu dea bersembang kutt :d dasatt betuii . then , jalann jalann , eystein sampaii , ape lagii ku kikis dea lahh ! dea beli chocholate fruit ntuk akuu , how sweet ,. hahahaha :D dapatt gak aku anggur dan pisang , yieks ! err , makan jugakk lah tadii . dapat kupon lagii rm5 , adek jezz bagii , aku taram jeeh XD then jalann dengan dea dan ritaa sementara tunggu bodyguard aku sampai . lambat betui dea , bole plakk tidur ? haish ! ha , dea dah sampai aku lepak dengan dea pulakk , tinggal rita jup . wana plak balikk , pegi tuisyenn , aku bole enjoy lagii , haha . agak-agak aku pusing tmgs tuh sampaii 20 kalii kut , ! haha , pastu lepak nan bodyguard aku , haha , jalan jalan , sampaii jumpa orang yg sama banyakk kalii . org yg xnaa dilihat pon ade -.- ! then , balik kena marah , sebab lambatt , sorii kakyuu :(





Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.