"Being Unique

Is All About Being Different ."


sayaa update untuk seminggu ^^Friday, April 22, 2011Leave a comment

seminggu je , tapii tapii macam macamm jadii kut . paling hot mestilah BIEBER FEVER (!) . bestie aku sampaii na nages lah sebab xdapatt pegi tengok JB tuh , aduyy , sabar ye SYIFAA , FATEN , JENNIFER :D seramai kurang dari 10 pelajar convent menyertai konsert itu , ade yg menang HITZ.FM punyaa game lah , beli lah , free lah . yang penting , deorang pergi konsert tuh ! hot hot lah semua , ! seronok , walaupon JB sakit tekak , tapi still menghiburkan . :D



handsome dengan rambut baruu XD

pasal bestie aku sorang lagii neh , hish , pegii bergaduh plak dalam fb . teruk gak minah tuh kenaa pangkah . aku na tolong pon , parents aku xbagii on lappy . siann dea , kena pangkah teruk . aku try carii balik post tuh , tapii xjumpa laa pulak . mestii deorang dah remove , grr ! penakut ! biasalaah , 3 lawan satu , knfem bestie aku kalahh ! not fair !


harii ni aku keluar rondaa , tapi boring giler , xdek memberr pon :( macam oraang bengong je aku tadii , haha . pegii kedai , pastu round tempat yang samaa banyaakk banyaakkk kali , hahahaha ^^ bosannyaa , 


hahaa , homwork macam selaluu , tidak pernah sikit ! selaluu je banyakk banyaakk ! penat aih buatt , tapi na buat cmnaa spm punyaa pasaii . bukakk jugak buatt homwok ! hee , kononn rajen . convent plak dah dapatt kluster skunk , grr , susah hedup kamii :( banyakk kerjaa , tapi takpaa YOU can DO it ! 


what is IMPORTANT is study HAWAA . you cannot achieve STRAIGHT A'S , if your attitude continous like this babyy :D stadii ya sayangss , i know you can do it :D






Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.