"Being Unique

Is All About Being Different ."


jangan ingat mukaa lawaa hati baik !Saturday, April 9, 2011Leave a comment

grr , aku dapat satu cerita , cerita yang menyakitkan hatii aku . ape nak buat kalau member kita backstabber ? apa nak buat kalau dea stab belakang kita ? apa nak buat kalau kitaa na stab dea balik ? okaay tak ? grr . aku panas lah dengan dea . muka bukan main cun , suaraa lembut , lawaa , cantikk , putih , tapii , busuk kat dalam . ntah ntah berulat kot ! hish , dea dah buat besfren aku menanges , sejahat jahat aku , aku xbuat member aku nanges . mungkin pernah , tapii aku fikir jugak perasaan manusia kalau na buat sesuatu tuh ! tapii , takkan sedikit pon dea tak rasaa besalah kan ? apa punya mnusia lah , hatii BATU ! dea tu tadek perasaan ke hah ? dea tak perasan ke orang tu mestii sedih dea buat macam nih ? 

 

watch out girls . SHE just around YOU !




Copyright ©.Layout by Evangelista.. All rights reserved 2011-infinity.